Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vladi View Post
    Was die ene eikel er ook weer van die CD's aan het verkopen met alleen maar skeitnummers?
    geen idee man, was overal klereherrie te horen. maar desalwelteplus geen verkeerde show.

    dikke shit die knipperlichten vlad!

    Comment


    • Originally posted by Twannnd View Post
      geen idee man, was overal klereherrie te horen. maar desalwelteplus geen verkeerde show.

      dikke shit die knipperlichten vlad!
      Ik ben er zelf nog niet wild van, maar ze hebben nagenoeg niets gekost dus zijn wel leuk voor de collectie, complete EDM/JDM/USDM sets liggen op de spatborden, kentekenuitsparing en achterbumper van een USDM na.

      Fotos zien er idd goed uit van 100%Tuning, maar laat ze maar over de brug komen met een paar vrijkaarten.
      Ik betaal er iig geen cent meer voor en dat is niet eens omdat ik gierig ben

      Futura's zijn gisteren naar Antwerpen gegaan, komen onder een Golf mk6 (Of hij verkoopt ze door, dat hij dat niet durfde te zeggen )
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Ah, is dat 100% Tuning.
        Ik dacht dat dat 90% rice was. Maar blijkbaar toch wel veel leuke dingen ook, als ik de foto's bekijk.

        Comment


        • Tuning is tegenwoordig meer een synoniem van rice!

          Comment


          • Ik moet zeggen, ik heb er gister een paar uurtjes moeten vertoeven en het word steeds beter, dat 100%!

            De autos, al zijn t er geen 500, zijn kwalitatief erg goed. Ik heb geen schreeuwerige bodykits en hoge spoilers gezien.. ja, op de driftwagens ook het type bezoeker viel me alles mee.
            Keb maar weinig moh petjes gezien. De bijstandsvader uit de rotterdamse volksbuurtjes heb ik vaker voorbij zien komen tis wel leuk om te zien dat de scene best wel bijgedraait is de afgelopen 2 jaar.
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • haha my 0,45495 seconds of fame op 2:49

              Sorry, we couldn’t find that page

              Comment


              • De naam/het woord "tuning" heeft een beetje vieze bijsmaak gekregen door de ricers...

                "Stance" wordt dat ook..... Mark my words...

                Comment


                • Originally posted by Riskant View Post
                  De naam/het woord "tuning" heeft een beetje vieze bijsmaak gekregen door de ricers...

                  "Stance" wordt dat ook..... Mark my words...
                  Dat is inmiddels al zo, Neppe wielen, achterlijke stickers, enz enz.

                  Comment


                  • Tragisch....

                    Diep tragisch........

                    Comment


                    • Originally posted by Twannnd View Post
                      Dat is inmiddels al zo, Neppe wielen, achterlijke stickers, enz enz.
                      Zeker. Stance is fucking nichterig
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Het trekt mij ook niet, dat 100% TUNING event.

                        Maar Iloow was een goede aanwinst in ieder geval.


                        Ff een update van mijn kant (lees nog wel mee hier trouwens).

                        Schade aan de WRX is te groot om te repareren, ik ga hem deels demonteren en dan gaat hij weg.
                        Hoop had ik, realiteit is sinds afgelopen zaterdag aardig binnengekomen!

                        Ik blijf the scene wel volgen, want ik hoop over 1,5 à 2 jaar terug te zijn.
                        Of het dan JDM wordt of Euro met air, weet ik nog niet.
                        Maar gezien family life, zal het eerder het laatste worden denk ik.

                        Mzzl Gerben

                        Comment


                        • Sjees wat klote man. Hoop dat je aan de onderdelen nog iets overhoud, zodat je sowieso een nieuwe auto kan kopen, van de verzekering krijg je denk niet veel?

                          Maak je niet druk, golf 5 station op air en een set dikke wielen en je bent net zo klaar. Als ik je ergens mee kan helpen ofzo, onderdelen of velgen dan moet je maar roepen
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Thanks, gelukkig heb ik nog een daily leasebak.

                            Eerst even afwachten tot eind 2014 voor wat betreft het leasecontract.
                            Dan zie ik wel verder. Intussen verkopen van delen en de WRX en sparen!
                            Kan niet wachten om weer iets 'neer' te zetten op Hollandse bodem.
                            Wie weet iets out of the box qua automerk of type.

                            Verzekerings technisch loop je vast op de term snelheidsproef en eerdere uitspraken van rechters m.b.t. circuitdagen of soortgelijke deelname.

                            De delen leveren waarschijnlijk wel wat op, het restant ook, maar het wordt geen vetpot.

                            Mzzl

                            Comment


                            • Klote man van je wrx hopen dat je er wat voor vang!!

                              Comment


                              • Tja, zelfs al konden ze hem rechttrekken dan zat je alsnog met een schadebak, want de meeste panelen gaan nooit meer zo passen als fabrieksaf. (tenzij je een Range Rover Evoque rijd dan, want die panelen zitten fabrieksaf al waardeloos.)

                                Voor mij was de keuze vanaf het begin wel duidelijk geweest, nieuw project zoeken voor het resterende geld. Dit is (sorry dat ik het zeg) overigens het risico van circuitrijden, denk dat veel jongens eens moeten lezen hoeveel geld je er nu achteraan gooit, dan denken ze nog wel een 2e keer voor ze vol op het gas gaan.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X