Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DutchieSaxo View Post
    daar hap ik dan maar even op, ben ik het nl niet mee eens, ieder z'n eigen smaak natuurlijk, ma het afzeiken van iemand's werk alleen omdat het jou niet ligt noem ik dan weer nergens voor nodig. iemand die bloed zweet in tranen in een tjoeningsbak steekt geef ik net zoveel respect als iemand die meer richting stance gaat. ookaal vind ik dat laatste mooier. ik repsecteer gewoon het werk en vakmanschap wat er in gaat zitten.

    edit: wat betreft je merkgebonden clubs sla je de spijker op z'n kop
    Tjoeningsbakken vind ik juist veelal netter afgewerkt dan de stanceboys van tegenwoordig dus daar gaat het zeker niet om.

    Ratstyle daarentegen, geen enkel respect voor, heb het niet en zou het niet krijgen.
    Zooi kapotraggen en de kentekenplaat scheef hangen kan elk klein kind.
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • je afgunst voor ratstyle en afraggen van auto's had ik al vernomen op het vw forum , ben het eens dat een golfje met harde carrosserie ook in z'n waarde gelaten moet worden; maar er zit ook een soort van lol aan ratstyle. wanneer je bij een showcar altijd in de weer bent met je lak en de staat van je velgen is het ook wel lekker om een roestige winterbarrel te hebben van 200 pegels en die lekker afraggen, het heeft zo z'n charme. Maar precies wat P laatst al zei; ratstyle maak je niet; die heeft ie. zijn idd zat eppo's die het proberen.


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Leuk om te zien dat het in elk wereldje wel een klein beetje hetzelfde is...

        Vrij weinig ervaring met h aters in het BMW wereldje...
        Ze zijn er wel maar ik heb er geen last van...
        Maar elitair gedrag des te meer, of mij betichten van elitair gedrag...


        Heb het zowiezo gehad met de meeste BMW meetings...
        Juist daarom zoek ik meer open merk meetings..
        Ik ga/kan al niet naar teveel meetings, dus wil ik de goeie er tussenuit pikken..
        Natuurlijk kom ik om mijn wagen te showen, maar ik bouw m voor mezelf!
        Naar mijn idee, mijn smaak en op mijn tempo!

        Comment


        • Wat een eensgezindheid hier luitjes!!
          Ben ook absoluut niet van plan om ooit naar een MB-only meet te gaan. Te veel zeikende geiten-wollen-sokken-op-sandalen die lopen te mouwen dat je "klassiek erfgoed" aan het ruineren bent....


          PS: IEMAND HIER DIE AL DE STANCE|WORKS BANNER VAN VLADI ROCKT?
          Heb nog van niemand een pic gezien op een auto...
          Last edited by loekaaz; 03-05-2014, 09:36 AM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Jullie snappen er allemaal geen zak van! Alles draait om Peugeots nondeju! Al die beunbakken hier!



            Wel eens met de meeste hier. Als je 'afwijkt' van wat 'normaal' is wordt je soms vreemd aangekeken. Ik doe gewoon wat ik leuk vind. Boeit me echt niet wat iemand ervan vind.
            Meeste stijlen kan ik ook wel waarderen. Enige dat ik niet waardeer is dat overdreven Halfords plastic beun gedoe. Bij elkaar geraapte plamuurbakken

            Comment


            • Loekaaz,, uberhaubt pics van said banner? geen idee hoe die d'r uitziet anders plak ik em wel voor shit's 'n giggles. betreft mb meetings ook waar. 1x mee geweest met een niet geheel orginele w124 en ze kijken je aan alsof je moord gepleegd hebt.


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • me retarded ; al gevonden..
                zoiets toch?



                anyway, count me in, onderscheid ook gelijk S|W forumleden met het mainstream gepeupel die de sticker draagt


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Heb de banner, maar geen ride ....

                  Huh, the Netherlands heb ik niet er onder, ach die molen says it all.
                  Last edited by Suburuuh; 03-05-2014, 10:19 AM.

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Wat een eensgezindheid hier luitjes!!
                    Ben ook absoluut niet van plan om ooit naar een MB-only meet te gaan. Te veel zeikende geiten-wollen-sokken-op-sandalen die lopen te mouwen dat je "klassiek erfgoed" aan het ruineren bent....


                    PS: IEMAND HIER DIE AL DE STANCE|WORKS BANNER VAN VLADI ROCKT?
                    Heb nog van niemand een pic gezien op een auto...


                    Ik ga juist naar zon mercedes meeting, geweldig juist al die afkeurende blikken. Staan er 100 dezelfde autos maar omdat die van mij verlaagd is en andere velgen heeft is er in hun ogen alles fout aan

                    Comment


                    • Tegenwoordig zitten er te veel fakers en wannabe in de VW scene die denken dat ze de man zijn met een wagen van 40k, airride en een velg en willen dan ook nog eens hun wil willen opdringen, niet met mij

                      Bimmerboard.be is trouwens het haterforum bij uitstek voor BMW
                      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                      Comment


                      • De uiteindelijke versie is net even anders geworden suburuuuh. Jij hebt de enige enige eckte eckte.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          De uiteindelijke versie is net even anders geworden suburuuuh. Jij hebt de enige enige eckte eckte.
                          Mijn dank daarvoor Een first off edition dus!

                          Comment


                          • Originally posted by loekaaz View Post
                            Wat een eensgezindheid hier luitjes!!
                            Ben ook absoluut niet van plan om ooit naar een MB-only meet te gaan. Te veel zeikende geiten-wollen-sokken-op-sandalen die lopen te mouwen dat je "klassiek erfgoed" aan het ruineren bent....


                            PS: IEMAND HIER DIE AL DE STANCE|WORKS BANNER VAN VLADI ROCKT?
                            Heb nog van niemand een pic gezien op een auto...


                            Ik rock hem grote tijd!
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • Originally posted by Twannnd View Post
                              Ik ga juist naar zon mercedes meeting, geweldig juist al die afkeurende blikken. Staan er 100 dezelfde autos maar omdat die van mij verlaagd is en andere velgen heeft is er in hun ogen alles fout aan
                              Lijkt me prachtig. Moet je bij de bouwmarkt ff zo'n goudgeverfde ketting halen voor om je nek. Benz logo eraan en Tabbert pet op

                              Comment


                              • Ik wil er ook eentje, als de benzie weer laag is!!

                                Comment

                                Working...
                                X