Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wow!

    Comment


    • Originally posted by loekaaz View Post
      OK, ik zeg t maar alvast, FANBOY ALERT:

      Je hebt vier versies van de 55 AMG:
      De eerste is een m113 5.4 V8 van ±360pk atmosferisch (SLK55, CLK55, C55 en ML55)
      Daarna kwam er de m113 5.4 v8 met Eaton TS-Supercharger á 476 tot 582pk (E55, CLS55, SL55, CL55, G55 en CLK 55 AMG DTM)
      Dan is er nog de 626pk sterke m115 5.4 SC uit de SLR McLaren, welke eigenlijk een m113 met dry-sump etc. is..
      En tot slot de m152 BiTurbo 5.5 v8 uit de huidige '12 SLK 55AMG á 415pk welke weer een ge-de-tunede m157 BiTurbo is... oftewel; een crisisblok

      Dan heb je ook nog de w210 E50 AMG welke weer een licht opgevoerde m119 5.0 v8 is uit de w124 500E had.
      Keer in zo'n CLK DTM gas mogen geven (in z'n vrij, ik was 16 toen ), de tering wat een bak herrie komt daar uit, was echt bruut.

      Comment


      • Originally posted by P78 View Post
        aan zo'n eenheidsworst heeft toch niemand wat

        loekie en in ik zitte zo'n beetje in duitsland vastgeroest

        vladi heeft het wel voor japan

        suburuhuhuhuhr maakt het niet zo veel uit

        dan heb je een paar met een frans hart

        alfa romeo vermeldt ik niet, want als liefhebber van auto's MOET je der wel van houden
        Voor de italiaanse auto's ben ik toch

        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • Zoo alles toch goedgekomen met het stuur, heb mn geld teruggehad.

          verder wens ik iedereen het beste en tot over 10 daagjes, ik ga lekker ff op vakantie

          Comment


          • Haha, gaat ie op vakantie hoor... Ik neem er nog één. Een Paracetemol dan... (ziek thuis)

            Wel lekker zo'n extra zakcentje op vakantie denk
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Originally posted by loekaaz View Post
              Haha, gaat ie op vakantie hoor... Ik neem er nog één. Een Paracetemol dan... (ziek thuis)

              Wel lekker zo'n extra zakcentje op vakantie denk

              haha ja verschil moet er zijn he, ja ben blij dat ik nog is goedgekomen voordat ik op vakantie ga, degene was toch wel onder de indruk dat ik opeens alle correcte gegevens had

              Comment


              • Originally posted by Suburuuh View Post
                Hey, ik heb deze post gemist, thanks! Heb je quote gelijk ff aangepast.

                Die Caddi's heb ik nog niet bekeken, ga ik doen.
                Infinity al één in budget tegengekomen.... zou kunnen..
                MG-ZT tourer ook al wel eens bekeken, maar wordt er nog niet gevat door..
                Chrysler, ook wel eens aan het neuzen geweest, maar is meer groot outside dan binnen!
                Dodge Nitro vind ik wel een stoere bak om wat mee te doen.


                Vandaag dit naast mijn leasebak, dezelfde kleur ook....toeval? Of toekomst? Whahaha
                Toch vind ik een A6 te schattig. Die neus zit geen agressie in.

                Als de Astra inderdaad totall is dan wordt het een E90 BMW. liever nog E92, maar die zijn nog te duur.

                Comment


                • E90 sweeeet!
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Eerst nog even de Astra afwachten natuurlijk. Enkel in geval totall wil ik wel een 320D met een specifiek aantal opties, ik maak het me daarmee niet gemakkelijk.

                    Vandaag is de expert geweest en de auto staat nu op de veiling voor de opkopers. Begin volgende week is dan bekend of hij economisch totall word verklaard of niet. In ieder geval zit er voor een 4,5 a 5K ex btw aan schade aan.

                    Comment


                    • Originally posted by Twannnd View Post
                      Ik heb ze inmiddels besteld bij harry schippan(duits) kost nog geen 200 euro voor 4 adapters.
                      Heb je ze al binnen? Ben benieuwd naar de kwaliteit.

                      Comment


                      • WHOOP-WHOOP!

                        Ben bij dezen officieel geslaagd aan de HTS Autotechniek, heren!
                        Vanaf nu is het Ing. L.K. Visser! :p

                        Gelukkig is moeders zo fijn geweest om het diploma uiterst leesbaar op de foto te krijgen. Dus bij dezen een kleine photoshop:
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Gefeliciteerd pik!

                          Comment


                          • Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • Whahaha dat plaatje

                              Gefeliciteerd kerel!
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Gefeliciteerd Loekie.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X