Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by loekaaz View Post
    Hahaha ja, ik verbaas me nog altijd over mijn eigen Renooit Meegaan; Als ik stil sta en 'm in z'n 1 druk, klinkt het aan de buikenkant alsof iemand een champagnefles ontkurkt onder de motorkap...
    Mooiste is nog dat je denkt dat hij in de achteruit staat, je gas geeft en hij er weer uit klapt , denkt de hele gvd wereld dat je niet kan autorijden.
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • x2 hier,
      over de franse bakken,

      rode kop bij het stoplicht wanneer die uit z'n 1 springt. maar de scenic van m'n ouders rijd dan weer hardstikke soepel.

      zou die trouwens nog wel eens slammed willen zien


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Originally posted by Vladi View Post
        Ik snap dat niet, stokbrood gaat toch ook altijd lekker door de paturain, dan kunnen ze toch ook wel een bak maken die lekker en soepel in de versnelling schuift.



        de 207 van ons ma schakelt anders wel soepel
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Die van mij ook wel, je moet alleen triest kalm doen dan. Tenzij je stil staat, dan moet je beuken tot je een ons weegt.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • Daarom ben ik blij dat ik in een relaxte automaat rij.

            Vandaag remmen achter maar is los halen, is onlangs vervangen, maar blijkbaar geplaatst zonder piep plaatjes. Dus nu alles maar is goed vol smeren met kopervet. En zit te twijfelen om xenon te plaatsen. Heb nog een H1 set liggen, alleen de 855 heeft geen lenzen....

            Comment


            • Originally posted by Vladi View Post
              Mooiste is nog dat je denkt dat hij in de achteruit staat, je gas geeft en hij er weer uit klapt , denkt de hele gvd wereld dat je niet kan autorijden.
              Originally posted by Vladi View Post
              Die van mij ook wel, je moet alleen triest kalm doen dan. Tenzij je stil staat, dan moet je beuken tot je een ons weegt.
              HAHAHAHA zo herkenbaar...

              Originally posted by DutchStance View Post
              Daarom ben ik blij dat ik in een relaxte automaat rij.

              Vandaag remmen achter maar is los halen, is onlangs vervangen, maar blijkbaar geplaatst zonder piep plaatjes. Dus nu alles maar is goed vol smeren met kopervet. En zit te twijfelen om xenon te plaatsen. Heb nog een H1 set liggen, alleen de 855 heeft geen lenzen....
              Geen lenzen = geen Xenon Basisregel.
              Als ik iemand met aftermarket "Ksjeenon" in matte koplampen zie rijden en ik heb er last van, krijgt die vol m'n grootlicht+verstralers in zn smoelwerk...
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Denk ook dat ik ze maar op het schap laat liggen, of misschien bouw ik ze wel in me mistlampen.

                Comment


                • Originally posted by Vladi View Post
                  Mooiste is nog dat je denkt dat hij in de achteruit staat, je gas geeft en hij er weer uit klapt , denkt de hele gvd wereld dat je niet kan autorijden.
                  Die van de achteruit is herkenbaar

                  Verder blijft mijn bak altijd in versnelling, kan em er ook gewoon hard in klappen als ik door aan t rijden ben.

                  Comment


                  • die versnelling hebben ze dus allemaal
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • Originally posted by mayhem View Post
                      Hoe bedoel je? De schade expert heeft gemeld dat het akkoord is.

                      En als ik toch nu wat extra laat doen, kan ik het beter goed doen.
                      Voor de wielen en luft.

                      Mijn leasebrikken, Peup 307SW en nu de C4 Grand Pic schakelen en rijden prima.
                      Maar het schakelen in mijn vriendin haar Honda Jazz is betere koek!
                      Last edited by Suburuuh; 02-20-2014, 10:41 AM.

                      Comment


                      • Originally posted by Vladi View Post
                        Ook de 1.5 D?
                        Ik ben bang dat hij qua grootte tegen gaat vallen gezien ik nu een 207 heb.
                        Valt mee hoor, achterbank kan je verschuiven dan kunnen er gewoon 4 volwassenen in.
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Originally posted by Suburuuh View Post
                          Voor de wielen en luft.
                          Het is of Luft , of nieuwe wielen. Ik mag er 1 kiezen van mezelf.

                          Comment


                          • Haal maar zakken voor onder dat ding. Nieuwe wielen is een gemakkelijkere stap om te nemen naderhand dan luft...
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Wijze praat van Loekaaz...

                              Comment


                              • Originally posted by Suburuuh View Post
                                Voor de wielen en luft.

                                Mijn leasebrikken, Peup 307SW en nu de C4 Grand Pic schakelen en rijden prima.
                                Maar het schakelen in mijn vriendin haar Honda Jazz is betere koek!
                                En dat terwijl Honda in 20 jaar nog niets gedaan heeft aan die moeilijk te bereiken 3e versnelling

                                Originally posted by SanderZ View Post
                                Valt mee hoor, achterbank kan je verschuiven dan kunnen er gewoon 4 volwassenen in.
                                Ik ga van het weekend eens even een bekijken op de hoop verrast te worden.
                                Heb jij ook het pakket met bluetooth radio alles?

                                Originally posted by Riskant View Post
                                Wijze praat van Loekaaz...
                                Ing. Loekaaz
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X