Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Richa0rdson
    That's how british my evening has been.

    Zo Brits dat je met je rode haar en van dronkenschap volgescheten broek niet meer weet wat je de hele zomervakantie gedaan hebt in Mallorca of wat:?
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • hahaha

      Comment


      • Volgend speelgoed ontvangen...







        Batterij is blijkbaar 3-4 weken levertijd op, dus geen en of seasoen m&g
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • yum!
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • ziet er goed uit jongens

            ben net terug uit Los Santos
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • nop denk dat Dordrecht het meest in de buurt ligt (Riskant)


              @Vladi:

              Wtf is dat met die foodstrip meet? Als ik die FB pagina bekijk, denk ik dat elk straatschoffie met zn willekeurige 8-kleppertje en roodgeknikkerde wieldoppen aanwezig zal zijn uit de regio.

              Aan de andere kant; ik weet ook dat je natuurlijk ergens moet beginnen. Maar dan krijg je van die vragen van: "Mag ik komen?"

              en dan dit bijvoegen:



              Of dit:




              En geloof mij nou; ik ben één van de laatste die andermans wagen zal afkraken, maar als je zelf zo achterlijk bent dat je niet kan zien of je wagen wel of niet aan de omschrijvingen voldoet, verdien je gewoon een stomp.
              Last edited by loekaaz; 09-26-2013, 09:38 AM.
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Ja apart niet... Maar mooi laten gaan.. ik weet dat er wel mooi spul komen gaat. De hele scene is 95 procent zooi dus je weet wat je kan verwachten.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Originally posted by loekaaz View Post
                  nop denk dat Dordrecht het meest in de buurt ligt (Riskant)


                  @Vladi:

                  Wtf is dat met die foodstrip meet? Als ik die FB pagina bekijk, denk ik dat elk straatschoffie met zn willekeurige 8-kleppertje en roodgeknikkerde wieldoppen aanwezig zal zijn uit de regio.

                  Aan de andere kant; ik weet ook dat je natuurlijk ergens moet beginnen. Maar dan krijg je van die vragen van: "Mag ik komen?"

                  en dan dit bijvoegen:



                  Of dit:




                  En geloof mij nou; ik ben één van de laatste die andermans wagen zal afkraken, maar als je zelf zo achterlijk bent dat je niet kan zien of je wagen wel of niet aan de omschrijvingen voldoet, verdien je gewoon een stomp.
                  De bende van ellende
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Wtf is dat met die foodstrip meet? Als ik die FB pagina bekijk, denk ik dat elk straatschoffie met zn willekeurige 8-kleppertje en roodgeknikkerde wieldoppen aanwezig zal zijn uit de regio.
                    Ga nou niet haten op mijn 8-kleppertje hè

                    Comment




                    • Die laatste ken ik soort van,laatst 2x tegengekomen,1x in Alkmaar,en 1x in Heerhugowaard.
                      In Alkmaar kwam ik em tegen met zn "club" en man o man,wat een sjonnie's met elkaar.
                      Dit is van dat volk dat op een meeting waar gevraagd word niet te burnen tussendoor naar huis gaan om een 2e setje banden te halen...

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • Bijdeweg,mn 75 is ook een 8 klepper.

                        Wel met 2 bovenliggende nokkenassen en een flinke haardroger erop,dat dan weer wel

                        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                        Fiat Panda 1,2 Dynamic

                        Comment


                        • Netjes. Je moet er eens wat meer foto's van posten :P
                          Ik ben aan het sparen voor ITB's... Maar ben momenteel werkloos dus het schiet niet op...

                          Comment


                          • Precies, niet vloeken over 8 kleppers. Heb ook nog een golf gti van '79 = 8 kleppertje
                            Vw passat variant '06 - daily
                            Mini cooper s '03 - daily
                            Vw golf mk1 gti '79 - toy

                            Comment


                            • ik zeg toch ook: "met elk WILLEKEURIG 8-kleppertje" ??

                              oftewel random shit. Niks speciaals. Als ie de looks niet heeft, dan iig de pwr toch?

                              Btw, ik had in de eerste edit van het bericht een aftandse suzuki Baleno getagd. Na latere aanschouwing bleek er toch een aardige fohn onder t kapje te schuilen. Hats off for the sleeper status
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment

                              Working...
                              X