Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corrado was inderdaad dik, maar als je BMW nu nog wat lager ligt vind ik t flinke stap vooruit! 230 pk feest!

    Heb je geen actuele foto's? En nog opzoek naar velgen etc?
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Originally posted by Wout CSL View Post
      Thanks Riskant, jouw E39 mag er ook zeker zijn! Jammer dat ie weggaat :.(
      Haha... Thnx... Ze blijft nog ff....
      Zijn alweer mods aan het verzamelen en op zoek naar nieuwe wielen...

      Comment


      • eindelijk



        vande week ga ik em afhalen
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Diiiiiik Ik zeg RH ZW1s eronder en schroefset op zn laagst en go
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • waarschijnlijk al een deal voor carslons

            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • Carlssons, net zo dik Ik heb nog een setje AMG velgen liggen die je ook kan overkopen hoor Staan in de plamuur en moeten alleen nog geschuurd worden, maar is een mooi wintersetje van te maken.. 18" ET 35 :O
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • en redelijk origineel denk k

                nog niet veel golf v op carlssons gezien
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Inderdaad, worden vaker onder Audi's gepropt.

                  18 of 19? En hoe ga je het doen met camber? Aangezien je banden dan slijten als een mongool in een raceauto, en 18 of 19" bandjes niet de goedkoopste zijn..
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Originally posted by iloow View Post
                    Inderdaad, worden vaker onder Audi's gepropt.

                    18 of 19? En hoe ga je het doen met camber? Aangezien je banden dan slijten als een mongool in een raceauto, en 18 of 19" bandjes niet de goedkoopste zijn..
                    Wie laag wil zijn , moet pijn lijden in zijn portemonnee...
                    Slijtage valt wel mee hoor... Altijd wel iets meer dan normaal maar niks extreems..

                    @ P87 .... Eindelijk gevonden... Gefeliciteerd man, veel veilige plezierige km's...

                    Let the lowering begin!!!

                    Comment


                    • Originally posted by Riskant View Post
                      Wie laag wil zijn , moet pijn lijden in zijn portemonnee...
                      Slijtage valt wel mee hoor... Altijd wel iets meer dan normaal maar niks extreems..

                      @ P87 .... Eindelijk gevonden... Gefeliciteerd man, veel veilige plezierige km's...

                      Let the lowering begin!!!
                      Laag zijn kan je ook makkelijk zonder camber.. Beter gewoon een velg kopen met de juiste J- ET verhouding, dan een velg kopen die 3 J te breed is en dat oplossen met een shitload camber

                      Ach, ieder z'n ding.

                      Hoeveel km kan je denk je rijden op een band zonder camber tegen een band met camber?
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Toch maar weer de Ronal's onder mn jetta, bevalt me toch meer.

                        Is m'n auto nu een Stance|Works sticker waardig? :p



                        Comment


                        • Wat zijn een beetje leuke Oldtimers voor weinig geld? Ik zoek iets om mee naar school te rijden, in B- of C-staat maakt me niet zoveel uit. Het is namelijk 20 minuten met de auto fahren, of anderhalf uur met het openbaar vervoer.

                          Hiervoor had ik een Seat Ibiza (op kosten van de zaak ), maar die is er helaas uit gegaan dus nu moet ik toch opzoek naar eigen vervoer.

                          Comment


                          • BMW e30, e21, e28, volkswagen golf of jetta, mercedes 190e?

                            Comment


                            • Originally posted by iloow View Post
                              Laag zijn kan je ook makkelijk zonder camber.. Beter gewoon een velg kopen met de juiste J- ET verhouding, dan een velg kopen die 3 J te breed is en dat oplossen met een shitload camber

                              Ach, ieder z'n ding.

                              Hoeveel km kan je denk je rijden op een band zonder camber tegen een band met camber?
                              Vrijwel iedere auto heeft standaard al negatief camber, dus een auto zonder zul je niet vinden. In mijn ervaring (zowel van mezelf als van horen zeggen) is Camber helemaal niet zo vreselijk voor je banden. Zolang je rechtuit rijdt slijten je banden namelijk nauwelijks, en in bochten zorgt camber juist voor meer wegcontact. Naar mijn mening is foute sporing hetgene wat bij veel mensen de banden lekker snel opmaakt. Als je een auto verlaagt veranderd dit namelijk ook, maar dit zie je niet echt. Als je banden dus constant iets te ver naar binnen/buiten staan, slijten ze ook tijdens rechtdoor rijden. Tot een graad of 4 camber is er weinig aan de hand, zorg alleen dat je je sporing uitgelijnd krijgt, dit scheelt veel meer.

                              Originally posted by GinoGJ View Post
                              BMW e30, e21, e28, volkswagen golf of jetta, mercedes 190e?
                              Allemaal goede auto's inderdaad. Koop alleen maar geen E21, dat worden er al veel te veel haha!

                              Comment


                              • +1 Wat DDM dus zegt....

                                Ennuh... Liever -5 camber dan te smalle velgen...
                                Ik rij nu -1,5 voorop en -2,7 achter... Natuurlijk/eigen camber door schroefset..

                                Mijn voor velgen zijn 8,5" dit had ik echt liever een inch breder gezien...
                                Maar wat ja al zegt , ieder zijn eigen goesting toch?



                                Wat betreft oldtimers...
                                Ik zoek er ook 1, maar heb echt moeite te vinden wat ik wil...
                                Wil de 5 houden als gezinswagen ..
                                En dan een leuke oldtimer (E3/ 9/ 12/ 21/ 28/ 24/ 23) voor erbij..
                                En ja, het moet vrijwel zeker een BMW zijn.... Of ik moet wel zo'n speciale MB of VAG tegenkomen..

                                Ik heb al moeite om mijn velgen te verkopen.... Haha, laat staan een 2e wagen aanschaffen..
                                Last edited by Riskant; 02-26-2012, 10:57 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X