Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by P78 View Post
    wel gek, een fabrieksauto die niet op de baan mag, enkel om ermee te draggen

    en toch vind ik dat die amerikanen weinig pk putten uit al die grote motoren

    een 7l en toch "maar" 420 pk


    hun zwarte F40 was een baasvoertuig
    Dat heb ik ook met mijn Ferrari FXX, dus ....

    Die F40 was een gok van hun, maar paid out well.

    Comment


    • Originally posted by RallyePug View Post
      Tot er een bocht komt.


      Ik vind dat rechtuit branden echt niks. :P
      Hahaha, iedereen zijn gebrek.
      Zoals een maat van me zegt: "Heel gaaf dat dragracen, maar er zitten mij te weinig bochten in"

      Comment


      • Denk dat het wel een aardige kick geeft als je in zo´n gebakje wordt afgeschoten, maar geef mij liever maar wat bochten, achterwiel aandrijving en wat vermogen

        Comment


        • Originally posted by Suburuuh View Post
          @ Alex
          V2 (autopilot)?

          Ben het wel eens dat air meer suitable is.

          Heb ook een aardig YT filmpje gezien met een S4 sedan on Accuair van TheSmokingTyre dacht ik.

          !
          V2 is autopilot van Airlift inderdaad. Klein beetje hetzelfde idee als Accuair met E-Level, alleen werkt die met sensoren. V2 werkt op luchtdruk. Iets minder nauwkeurig, maar ook veel minder duur. Je hebt een x aantal presets waarop je dan kan rijden, de computer brengt jou auto autmatisch op de ingestelde druk.

          E-Level brengt je automatisch op de gewenste hoogte, dus dat is iets nauwkeuriger. Aan de andere kant is de installatie een stuk lastiger i.v.m sensoren en draden en dergelijke.

          Daarom zou ik voor V2 gaan
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Klinkt goed Alex! Thanks.

            Comment


            • Thom Ristkant is Alex :P

              Geen probleem! Als je nogmeer vragen hebt hoor ik t wel.
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Originally posted by RallyePug View Post
                Tot er een bocht komt.


                Ik vind dat rechtuit branden echt niks. :P
                Als je ook denkt dat het "even rechtuit branden" is dan stelt het ook allemaal niet zoveel voor inderdaad...
                Want dan is Circuitrijden ook gewoon "even een rondje rijden"...

                Dat klinkt mij ook niet heel bijzonder
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Originally posted by Vladi View Post
                  "even een rondje rijden"...
                  nascar bedoel je dan
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Originally posted by mayhem View Post
                    Hahaha, iedereen zijn gebrek.
                    Zoals een maat van me zegt: "Heel gaaf dat dragracen, maar er zitten mij te weinig bochten in"
                    Juist

                    Originally posted by Twannnd View Post
                    Denk dat het wel een aardige kick geeft als je in zo´n gebakje wordt afgeschoten, maar geef mij liever maar wat bochten, achterwiel aandrijving en wat vermogen
                    Dat wel ja, vind het wel mooi om te zien. Zo heb je dat Street Outlaws ofzo op Discovery, dat is wel grappig.

                    Originally posted by Vladi View Post
                    Als je ook denkt dat het "even rechtuit branden" is dan stelt het ook allemaal niet zoveel voor inderdaad...
                    Want dan is Circuitrijden ook gewoon "even een rondje rijden"...

                    Dat klinkt mij ook niet heel bijzonder
                    Heb er ook geen verstand van
                    Rondjes rijden is ook niet zo bijzonder, maar wel leuk

                    Comment


                    • Kopen iemand? mooi prijsje voor beide sets

                      Comment


                      • Mooi zelf houden, zelfs opknapsetjes verkopen al slecht,

                        Weet niet wat 't is, of ze allemaal wachten op de kerstgratificatie of gewoon zat zijn... Het ligt helemaal op z'n gat.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Jep, misschien dat het voor volgend seizoen weer een beetje gaat lopen

                          Nou heb de keuze gemaakt als die 2 sets verkocht zijn om toch maar voor air te gaan. en daar wil ik eigenlijk wel heel graag aan beginnen
                          Last edited by Twannnd; 12-03-2013, 02:57 AM.

                          Comment


                          • Breytons niet verkopen man, bbsen weg, beetje bijsparen en niet op vakantie gaan volgend jaar.
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • mwah het is ook lastig in te schatten wat air gaat kosten voor mijn auto aangezien er vanalles custom gemaakt moet worden. Had wel een offerte van streetcustoms die qua prijs wel mee viel maar ik vraag me of die dan ook echt op de grond ligt. Dus wil liever zelf het e.e.a doen zodat ik ook mijn eigen wensen/eisen er in kwijt kan. Nadeel is dat het dan altijd duurder wordt dan je inschat.

                              Comment


                              • skrapez hier opt forum had dezelfde wagen als jij

                                mss dat hij je wel een beetje kan verderhelpen
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X