Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja de pure motor haalde 425pk

    na aankleding kwam hij idd in de hogere regionen van 700 (of was het 800) pk
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Originally posted by mayhem View Post
      Welke van de sneaky? de crx? Of dr straatlegale civics?

      Ik hoop dat Eljan 2014 onder de 10 duikt.
      Reandly's eigen rode Civic, die is nu helaas in onderdelen verkocht.
      Gele CRX rijd al een aantal jaren niet meer mee.

      Eljan heeft zo'n Corsa A toch?

      Voordat die jongens onder de 10 duiken moet er nog aardig wat gebeuren denk ik en sowieso word dat lastig voor hun in Drachten...Altijd veel last van wheelspin en gripverlies die Corsatjes.

      Of ze moeten nog een keer met een geprepte baan gaan rijden, maar gezien het aantal geknapte assen was dat volgens velen geen succes.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Klopt, eljan heeft die 777 pk corsa a, maar heeft nog geen fl boost gereden

        Rijd veel op Bittburg, hoop volgend jaar daar ook een bezoekje te brengen.

        Comment


        • Ik wil komend jaar ook een paar keer naar Duitsland

          Hoe meer boost hoe moeilijker het op de straat te houden is en wat die Corsatjes afgelopen jaar lieten zien is dat ze hem nu al bijna niet in eigen baan houden.
          Maar tuurlijk hoop ik ook dat die jongens onder de 10sec. uit gaan komen.... Alles wat sneller is dan die wilde indiaan maakt mij gelukkig.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • Originally posted by P78 View Post
            ja de pure motor haalde 425pk

            na aankleding kwam hij idd in de hogere regionen van 700 (of was het 800) pk
            Het blijft ten minste heel. Kijk maar naar die downsize troep van tegenwoordig. Die halen de 4ton niet meer hoor... althans. zeg nooit nooit. Maar iig zelden.

            Denk dat die 'Murrikanen hun slogan moeten aanpassen: "there's no subsitute for cubic inches when it comes to durability"
            Last edited by loekaaz; 12-02-2013, 05:49 AM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Gasmonkey is de shit! Heb alle afleveringen gezien, helemaal top.
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Originally posted by loekaaz View Post
                Het blijft ten minste heel. Kijk maar naar die downsize troep van tegenwoordig. Die halen de 4ton niet meer hoor... althans. zeg nooit nooit. Maar iig zelden.

                Denk dat die 'Murrikanen hun slogan moeten aanpassen: "there's no subsitute for cubic inches when it comes to durability"
                Zijn behoorlijk wat "Downsize" Honda motoren die makkelijk over de 4 ton lopen hoor.
                Probleem is vaak het juiste onderhoud op de juiste tijd.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • vladi, zal nog is een P-uitspraak doen, kijk ff weg wil je


                  tja die honda luitjes, geven liever geld aan tupperware dan aan onderhoud

                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • VAG volk is daarin niet anders hoor.

                    Hoeveel van die Golf 5 rijders je wel niet ziet met van die bashed up schermen met roest eraan.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • das waar!

                      en mss mag je VAG wel vervangen door tuning of is dat dan tjoening

                      liever 100€ aan een stoere pook, dan 25€ aan dagelijks onderhoud

                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • @P78, gelieve niet zo snel na elkaar te posten met zo'n sig.



                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          Ik wil komend jaar ook een paar keer naar Duitsland

                          Hoe meer boost hoe moeilijker het op de straat te houden is en wat die Corsatjes afgelopen jaar lieten zien is dat ze hem nu al bijna niet in eigen baan houden.
                          Maar tuurlijk hoop ik ook dat die jongens onder de 10sec. uit gaan komen.... Alles wat sneller is dan die wilde indiaan maakt mij gelukkig.
                          Eljan rijd nu met een andere bakverhouding, dit is op low boost , een waardeloze burnout en oude slicks.. en hij heeft de afgelopen jaren alleen maar gebouwd,

                          Ik heb vertrouwen in een 9.xxx in 2014

                          [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fz9DG3WHJNs"]GTX35 Opel Corsa A - Eljan Timmler - YouTube[/ame]

                          Comment


                          • Tot er een bocht komt.


                            Ik vind dat rechtuit branden echt niks. :P

                            Comment


                            • @ Alex
                              V2 (autopilot)?

                              Ben het wel eens dat air meer suitable is.

                              Heb ook een aardig YT filmpje gezien met een S4 sedan on Accuair van TheSmokingTyre dacht ik.

                              @ Sander
                              Whahaha ok dan, scheelt weer.

                              @ All
                              Ja die F&F gast, zonde natuurlijk, shit happens! Deel 1 was aardig toentertijd, de rest minder imho.

                              En ja, ben ook een Monkey fan, Sue rules BIGtime *lol*.
                              Moet de episode nog kijken van afgelopen zaterdag.
                              Was wel een beetje opzet van de Camaro begreep ik?!

                              Comment


                              • Iemand bekend met het merk JOE wheels,made in italy?
                                Heb een setje van die velgen als wintersetje voor de 156.
                                Steek is 5x100(schuifbouten zijn onderweg) en ze zijn 7,5j x 17"

                                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                                Comment

                                Working...
                                X