Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by loekaaz View Post
    Pagina 200!!!!!!

    spuit11 lol


    Mijn advies is een M-B w211 station. ook weinig geld, een concertzaal als kattenbak en status jonge... status....
    Welke status? Mercedes heeft tegenwoordig geen status meer, of je moet echt een relatief nieuw model hebben. De rest wordt allemaal geassocieerd met hele families die 1 mercedes kunnen betalen van hun uiterkeringen bij elkaar.

    Comment


    • Originally posted by Twannnd View Post
      Welke status? Mercedes heeft tegenwoordig geen status meer, of je moet echt een relatief nieuw model hebben. De rest wordt allemaal geassocieerd met hele families die 1 mercedes kunnen betalen van hun uiterkeringen bij elkaar.
      Jonge, ooit wel eens die blik van die bitches gezien met uitgaan waneer je zegt dat je Mercedes rijdt?
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Originally posted by loekaaz View Post
        Jonge, ooit wel eens die blik van die bitches gezien met uitgaan waneer je zegt dat je Mercedes rijdt?
        Ja die status heb je wel Zelfs mijn benz heeft dat, je moet alleen niet zeggen dat ie 30 jaar oud is haha. maar verder is weinig exclusiefs aan zegmaar.

        Comment


        • Originally posted by Suburuuh View Post
          Optie natuurlijk zo'n Rrrtje

          Verder is er nog 1 Japanner in de race, maar twijfel hierover, Accord Tourer...
          Wordt er nog niet helemáál warm van... het model?




          warmer?
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Originally posted by Suburuuh View Post
            Optie natuurlijk zo'n Rrrtje

            Verder is er nog 1 Japanner in de race, maar twijfel hierover, Accord Tourer...
            Wordt er nog niet helemáál warm van... het model?
            Vind ik een mooi model, beetje buiten het boekje

            Gaat misschien vreemd klinken, maar een Avensis ?
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • passat b5?

              nieuwer model stagea?



              crown

              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Insignia?

                Comment




                • effe die Station-achterkant erbij verzinnen....


                  Wat is hier eigenlijk mis mee?? hoef je ook je naam niet te veranderen

                  Last edited by loekaaz; 11-21-2013, 05:33 AM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Pagina 200!!!!!!

                    Anders: Lexus IS300 Sportcross? een late Mondeo 2.5T?

                    - Saab 9-5: Uhh.. Serieus?
                    Ook bekeken de Sportcross.
                    voor meer uniek, voor de looks, de voorkant is nogal gedateerd.

                    Ford, ondanks dat ik ze ooit vroeger heb verkocht, geeft mij alleen met het laatste model RS de kriebels zeg maar.

                    Saaberieus? Ja! Eigenzinnig, luxe, ruimte en is niet veel stance van.
                    Hetzelfde geldt voor een S80 T6! Er mag ook eens wat anders in the scene *lol*.

                    @ P
                    Die nieuwe ziet er niet eens zo slecht uit.

                    De crown gaat een beetje over de top dan.

                    Accord, damnet HOT HOT!!! Ik laat hem nog niet vallen die Accord zo te zien.

                    Comment


                    • @ Mayhem
                      Nee, ik heb en krijg geen 'band' met Opel.

                      @ Loekaaz
                      Dat is wel een bekende Sub voor mij en dit was/is nog niet eens zijn beste Stance.
                      Km standen zijn erg hoog met de 2liters en een 3.0v6 R die te koop staat, doesn't ring a bell.

                      Wellicht dat de Bug mijn eerste en enige Sub zal zijn geweest. Been there, done that idea.

                      Comment












                      • ...sorry, kon me niet inhouden.

                        Comment


                        • Ik vind het volk wat over het algemeen in een saab rijd wat apart,maar inderdaad,een gestancede saab heb ík nog nooit gezien.

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • Originally posted by loekaaz View Post
                            Jonge, ooit wel eens die blik van die bitches gezien met uitgaan waneer je zegt dat je Mercedes rijdt?
                            Ja, vragen ze de tarieven voor het naastliggende dorp

                            Comment


                            • Waarom geen Audi Avant?

                              Comment


                              • @brolli, damn, moet je toch de build and showroom threads is doorzoeken hoor


                                subie, wat is er mis met over de top??

                                nog niet naar de haalbaarheid gekregen, maar zou dolgraag zoiets hebben als company car, wanneer ik als zelfstandige begin

                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X