If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@ Brolli, ja weet er van af.
Maar die 1750TBi zijn er vanaf 2009, weet niet of dat financieel gaat lukken.
Cijfers zijn niet slecht van die blokken inderdaad.
@ Iloow
Jep, ik zie voorlopig héél veel voordelen in die vRS!
Het www is hierin ook zó slecht whahaha, ik kom alleen maar mooi spul tegen.
Maar die 159 diesels zijn toch ook in Opel geleverd (of andersom)
De 150 pk diesel is een z19dth, zoals ook in mijn Astra. Welk egr kleppen eet als je rustig rijd (logischerwijs heb ik in 160.000 km maar 1 egr versleten lol) en wervelkleppen in het inlaatspruitstuk.
Enkel zit er volgens mij geen m32 bak achter bij alfa
@ All
Diesel is geen optie, ik rij er te weinig km's mee.
Maareh, zojuist een 9-5 station bekeken, blijft zeker een optie!
Ook gelijk een 159 SW bekeken, sorry Brolli, de looks zijn gaaf maar de zitpositie en ruimte achterin niet helaas.
Dus 9-5, V70/S80, Octavia vRS it will be next year.
Ik heb ook al eens zitten neuzen naar airride, systemen en leveranciers.
Dáár zitten ook behoorlijke prijsverschillen in zeg!
Ik wil alleen mijn airtank weg bouwen in het reservewiel, voor laadruimte en bruikbaarheid.
Wel is het verschil aanzienlijk tussen coilovers en airride qua aanschafprijs!
Mijn advies is: M-B w211 station. ook weinig geld, een concertzaal als kattenbak en status jonge... status....
Anders: Lexus IS300 Sportcross? een late Mondeo 2.5T?
- Alfa 159: inderdaad alleen de TBi 1750. de rest zijn echt draken van auto's (behalve de diesels)
- Skoda Octavia RS: Is een goede optie, maar ook inmiddels een veel geziene gast op stance fora
- Volvo V70/S80: Meh....
- Saab 9-5: Uhh.. Serieus?
Comment