Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Twannnd View Post
    haha my 0,45495 seconds of fame op 2:49

    http://vimeo.com/76859519
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Dit weekend de oliekoeler aangesloten en ook de oliepomp vervangen door een G60 exemplaar.
      Pomp was ook al kaduk na 900 km, kreeg ze nog amper rond met een tang en was toch een van febi, ondertussen weer 200 km gereden en geen oliedrukproblemen meer gehad
      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

      Comment


      • @ Vladi
        Mee eens, dit gaat zeker minimaal 10k in het verlies met de Ring kosten er bij

        Ik weet het risico, het is puur balen en gewoonweg jammer, I'm not bitching more about it
        Op naar iets nieuws mettertijd inderdaad!

        Comment


        • Ik hoor een mk5 station op air.. doe het!
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • *lol*, je praat er mij nog één aan

            Maar die grijze die ooit voor Netherstance een feature had, was echt wel gaaf.

            Comment


            • met dat R front?

              Comment


              • Sub echt kut man! Schade leek redelijk mee te vallen, toch krom?


                Vandaag bobine gewisseld, nog steeds niks. Van de week benzinefilter vervangen. Als dat nog niks oplost is de benzinepomp aan de beurt.

                Comment


                • Originally posted by mayhem View Post
                  met dat R front?
                  Volgens mij wel, is wel een MK6 zie ik net, met Roti's (krijg de foto ff niet geplaatst).

                  @ RallyePug
                  Yep, een compleet front is nodig en dan is er nog schade linksachter....

                  Comment


                  • Die ken ik wel ja.. dies van Marten! Was idd een mk6 met r front.
                    Rijd in belgië ook een mk5 rond op alphards. Helemaal goed.
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • Dat zeg ik fout. Een mk5 met mk6 r front
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Vind ik wel een mooie wagen, maar eigenlijk sinds de eerste keer dat ik hem op W'see zag vond ik hem steeds minder bijzonder worden.
                        Zou wel aan mijn kick voor ouder spul liggen.

                        Ik vind zijn mk2 100x dikker trouwens;
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by Suburuuh View Post
                          @ Vladi
                          Mee eens, dit gaat zeker minimaal 10k in het verlies met de Ring kosten er bij
                          Kun je beter een kooi laten lassen en een Bserie swappen in een oude civic als trackday biatch.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Oude auto´s zijn zowiezo de shit! jaren 80 for life

                            Comment


                            • Originally posted by Vladi View Post
                              Kun je beter een kooi laten lassen en een Bserie swappen in een oude civic als trackday biatch.
                              Mocht ik weer on track gaan, wordt het wel met een simpele kale car inderdaad.

                              Comment


                              • Originally posted by Vladi View Post
                                Kun je beter een kooi laten lassen en een Bserie swappen in een oude civic als trackday biatch.
                                Ben ik het niet mee eens,een fwd civic rijd heel erg anders als bijv. een 4wd subaru of een achterwielaandrijver,dat moet je ook maar net liggen.
                                Ik ben zelf monteur bij een raceteam in mn vrije tijd,en we racen met een ibiza TDI.
                                Een vriend van me racet met een Alfa 75,en die rijd ook wel eens mee met die seat,en elke keer als ie weer met die seat rijd loopt ie weer te zeuren dat dat ding niet rijd zoals het moet,terwijl degene die altijd met die seat rijd,absoluut niet in die alfa rijden wil.

                                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                                Comment

                                Working...
                                X