If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dit weekend de oliekoeler aangesloten en ook de oliepomp vervangen door een G60 exemplaar.
Pomp was ook al kaduk na 900 km, kreeg ze nog amper rond met een tang en was toch een van febi, ondertussen weer 200 km gereden en geen oliedrukproblemen meer gehad
Vind ik wel een mooie wagen, maar eigenlijk sinds de eerste keer dat ik hem op W'see zag vond ik hem steeds minder bijzonder worden.
Zou wel aan mijn kick voor ouder spul liggen.
Kun je beter een kooi laten lassen en een Bserie swappen in een oude civic als trackday biatch.
Ben ik het niet mee eens,een fwd civic rijd heel erg anders als bijv. een 4wd subaru of een achterwielaandrijver,dat moet je ook maar net liggen.
Ik ben zelf monteur bij een raceteam in mn vrije tijd,en we racen met een ibiza TDI.
Een vriend van me racet met een Alfa 75,en die rijd ook wel eens mee met die seat,en elke keer als ie weer met die seat rijd loopt ie weer te zeuren dat dat ding niet rijd zoals het moet,terwijl degene die altijd met die seat rijd,absoluut niet in die alfa rijden wil.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment