If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Een of andere harrie, dus niet 'Harrie'. Zou een Golf zijn met gouden velgen oid?
Mocht het terrein kennelijk niet op, toen heeft die knakker zo'n andere kerel van Streetgasm gebeld en die kwamen wel even met een groepje ofzo.
Ja dat klinkt Streetgasmish ja.. Ik hoor wel vaker van zulk soort vreemde verhalen.
En wat dan nog.. Stoere vent als je het terrein niet op mag omdat je auto lelijk is, maar omdat je loopt te dreigen? Serieus, das triest ey.. Alsof er dan ook nog maar iemand een greintje respect heeft voor je.. :P
Een of andere harrie, dus niet 'Harrie'. Zou een Golf zijn met gouden velgen oid?
Mocht het terrein kennelijk niet op, toen heeft die knakker zo'n andere kerel van Streetgasm gebeld en die kwamen wel even met een groepje ofzo.
Klopt inderdaad, een Golf R32 hadden vrienden van mij het over, hij stond nog op een maat van mij te schelden dat hij er wel op mocht met "die lelijke civic" en die "rotte Golf" (Golf 1tje) erachter ook.
Is meen ik afgelopen met wat drukken en jasjes trekken, gewoon optyfen dat volk, bij de enkels aansteken die gek.
Comment