If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
btw, met de juiste slammage zijn die US bumpers best te poremmen hoor haha
ik vond de bumper icm de originele bumpers niet mooi en een complete set kopen gaat hem niet worden omdat ik die voorbumper binnen een half uur kapot heb gereden, raak de standaard bumper al vaak.
Ja of jullie het nou mooi vinden of niet ik ga ze toch halen
Pleur op vent, heb je eindelijk een perfect nette set die ook nog eens uniek onder je Mercedes staan, doe je ze weg! Dikke no-no, je houd ze maar lekker :P Mooier kan het bijna toch niet worden, of je moet chrome spinners nemen...
"Deze set is helemaal opnieuw opgebouwd en omgeboord naar 5x112, redelijk uniek in Nederland. Nieuwe moertjes nieuwe boutjes randen hoogglans gepolijst. er zitten zo goed als nieuwe banden op die getrokken staan. Enige minpuntje is dat de binnenkant van de velgen niet helemaal netjes zijn.
Het liefste ruilen tegen een breedset 18 inch 5x112 of 1200 euro.
Staat zeer dik op een Mercedes W126,W124 of BMW E36"
Zeker als je weet dat ik nog maar 300km op de klok heb met de Shuttle voor hij uit elkaar ging om de eerste frustratiepuntjes op te lossen (achterste wielranden lassen en wat spuitwerk)
Toen ging ik full retard en moest er direct een andere kleur op en allerlei dingetjes aangepakt worden
Comment