Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by loekaaz View Post


    een beetje, maar ik weet niet precies wat goed is en wat ik moet hebben enzo

    Comment


    • Zoals hij al aangeeft met Corrado poten werken, deze wat aanpassen en daar de balg op maken met een adapterplaat.

      Overigens is je maniertje wel héél ghetto, terwijl je met wat huis tuin en keuken apparatuur, draad en gezond verstand denk ik wel een veiligere manier kunt bedenken om de kleppen/ventielen te openen en te sluiten.

      Ik zou je aanraden hulp in te roepen van iemand met ervaring van dit soort spul, want het laatste wat je wil is alle druk verliezen op bijv een afrit van een snelweg.

      Want dan sta je in het plaatselijke krantje onder de mensen die gestopt zijn met roken.

      Good lowz dont come cheap!
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • cheap is et idd jammer genoeg nooit :P

        ik ben niet zo benouwd om het zelf te bouwen enzo, maar je raad wel aan om gewoon een paar solonoids te halen samen met de balgen?
        maar ik heb het zelf nog niet zo ver hoor, ik wou beetje langzamerhand de benodigd heden bij elkaar sprokkelen in eerste instantie.

        en uiteraard ik zal ook de veiligheid een beetje in de gaten houden haha

        Comment


        • Airride heb ik zaterdag opgehaald, gelijk wat pics gemaakt in Doel omdat het toch vlak bij was en het een toffe locatie is.



          Comment


          • Originally posted by fpsthomas View Post
            cheap is et idd jammer genoeg nooit :P

            ik ben niet zo benouwd om het zelf te bouwen enzo, maar je raad wel aan om gewoon een paar solonoids te halen samen met de balgen?
            maar ik heb het zelf nog niet zo ver hoor, ik wou beetje langzamerhand de benodigd heden bij elkaar sprokkelen in eerste instantie.

            en uiteraard ik zal ook de veiligheid een beetje in de gaten houden haha
            Ik heb zelf nog nooit een air systeem gebouwd hoor, maar denk dat je met een beetje brainstormen met wat vrienden een heel end komt. Zorg inderdaad dat je juist materiaal koopt, die paar tientjes heb je jaren plezier van.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Wat Vladi zegt klopt helemaal, goedkoop is vaak duurkoop.

              Koop 1 goede compressor, 1 tank, 4 kleppen of solanoids zoals je het zelf noemt en een killswitch en your set. Ik zou gewoon kijken naar een 2e hands compressor, of even op cleaned kijken. Daar word vaak airride onderdelen aangeboden.

              Je kunt inderdaad zo ghetto gaan als je wilt, maar ik zou dit toch op z'n minst aanbevelen. Evt. kun je drukmeters achterwegen laten en gewoon omhoog en omlaag op gevoel doen, maar dan weet je dus pas dat iets lekt op het moment dat je voorbumper al over de grond raast of als je de hoek om wil en het gaat niet omdat je band tegen je kas zit te douwen.. Ook niet echt veilig imo.

              Voor airride zou ik iets meer uitgeven, maar je kunt nogsteeds voor vrij weinig klaar zijn.

              Je zou evt. eens contact op kunnen nemen met Streetcustoms. die regelt ook balgen over universele poten hebben. Ik geloof dat hij Dunlop balgen gebruikt, die zijn prima
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Ik kan mun styling 5s ruilen voor ac schnitzer setje.



                17x9 et6 en 17x10 et19 blanke lak is niet om aan te zien en banden veel te groot voor e28. Anders MOET Thomas ze kopen.

                Comment


                • Nou we toch over airride praten, heeft iemand enig idee of het mogelijk is mijn w126 van airride te voorzien? kan er bijna niks over vinden en misschien weten jullie meer.

                  Comment


                  • Ik ga ze ook kopen rolf!!

                    Comment


                    • Netjes!

                      Als het er niet is kan het gemaakt worden. Stuur maar een mailtje naar Streetcustoms, die kan misschien ook wel iets voor je betekenen.

                      Laat het alleen niet door hem inbouwen..
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • koop anders die concave styling 25 of hoe ze ook heten, optie op een e60


                        8j et22 + 9j x18 et 20
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • Originally posted by iloow View Post
                          Netjes!

                          Als het er niet is kan het gemaakt worden. Stuur maar een mailtje naar Streetcustoms, die kan misschien ook wel iets voor je betekenen.

                          Laat het alleen niet door hem inbouwen..
                          Oke maar is een opmaat systeem niet verschrikkelijk duur? ik heb geen idee wat een complete set kost namelijk

                          Comment


                          • Geen idee, daar zul je hem voor moeten benaderen Ik geloof dat hij destijds systemen aanbood voor `1350. Dit was dus op basis van de poten die onder je auto zitten, dus die moet je wel inleveren dan. Heb persoonlijk alleen geen idee hoe laag die dingen gaan, dat zal hij je ongetwijfeld ook kunnen vertellen.
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • Twan, Volgens mij hebben w126 en w124 redelijk dezelfde veer/poot-constructies: veer los van de poot


                              In princiepe heb je dus enkel je veren te vervangen door balgen (incl. de nodige tussenstukken uiteraard). Dus kwa custom fab-work is alleen een klein beetje meetwerk benodigd. Ik denk dat het niet zo'n rocketscience is... En als het klopt wat iloow zegt, van die 1350... dan ga ik ook maar eens een mailtje sturen
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Dit is gedeeltelijk hetzelfde, enkel zit er bij een w126 de stabilisatiestang bovenlangs waardoor je veel minder ruimte heeft. ook veert mijn spiraalveer niet gewoon verticaal in maar wordt hij ook naar buiten geduwd, er moet dus een balg onder een hoek ingezet worden. verder zit je nog met het probleem dat je door de mcphersonophanging bijna geen ruimte voor balgen hebt.

                                Comment

                                Working...
                                X