Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb een vraagje, ik wou mijn rsl velgen passen op de miata...

Nou zat ik met een probleem omdat de mazda wielmoeren heeft in de maat 21, dus krijg ik de dopsleutel niet in de boutgaten van de velg... Heb ik dan van die verlengde moeren nodig wat je altijd bij die jappen ziet?

Snap ik nu eindelijk waarom ze dat hebben.

Comment

• Originally posted by GinoGJ View Post
      Heb een vraagje, ik wou mijn rsl velgen passen op de miata...

Nou zat ik met een probleem omdat de mazda wielmoeren heeft in de maat 21, dus krijg ik de dopsleutel niet in de boutgaten van de velg... Heb ik dan van die verlengde moeren nodig wat je altijd bij die jappen ziet?

Snap ik nu eindelijk waarom ze dat hebben.
      Of gewoon originele moeren met zelfde draad maar smallere kop als dat te krijgen is. M14x1.5 is dat ofzo?
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• M12x1,5

Heb nu al van die jdm dingen besteld, wil wel bij de hippe boys horen natuurlijk!

Comment

• Originally posted by GinoGJ View Post
          M12x1,5

Heb nu al van die jdm dingen besteld, wil wel bij de hippe boys horen natuurlijk!
          Toch wel in Neochrome, anders ben je maar een sjoelie
          Don&Vlad || SOHK

Comment

• Rood, dan maar ermee leven dat ik een sjoelie ben!

Comment

• Zoiezo, kan alleen maar goed gaan!

Comment

• Oja, Iloow;

Roest verwijderd, overgespoten naar NH-537m, paar gaten gecleaned,
                interieur helemaal spik en span gemaakt en verder voorzichting aan het opbouwen

Gisteren en vandaag het electrisch pakket aan de praat gemaakt, OEM electrische ramen en spiegels alles.

Gemiddeld mens ziet er weinig aan, maar er zit nu al flink wat bloed, zweet en tranen in.

Eerst een harde basis maken, en vervolgens pas de goodies. How I roll.
                Last edited by Vladi; 06-16-2013, 03:44 PM.
                Don&Vlad || SOHK

Comment

• Verlaagde shuttles vind ik altijd gaaf! je pakt het in ieder geval serieus aan. ben benieuwd naar het resultaat

Comment

• Besst wel win!! Ben benieuwd alstie op de grond ligt.
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• zijn die wielkasten breder gemaakt?
                      Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by Lennart View Post
                        Verlaagde shuttles vind ik altijd gaaf! je pakt het in ieder geval serieus aan. ben benieuwd naar het resultaat

Ik ben ook erg benieuwd, maar ik zit er nu al zo ver in dat dit niet kan falen.

De body is nu iig kneiterhard en de kleur super ziek! Dat belooft een mooie basis.

Originally posted by iloow View Post
                        Besst wel win!! Ben benieuwd alstie op de grond ligt.
                        Daarvan komen zeker pics

Originally posted by P78 View Post
                        zijn die wielkasten breder gemaakt?
                        Nope, zga origineel er terug in gelast
                        Don&Vlad || SOHK

Comment

• hee airride broeders onder ons!

wat voor lucht balgen worden hier gebruikt? en waar kan ik die het best halen of bestellen?
                          en zitten daar ook die mounting plates bij of moet ik die zelf even fabrieken?

b.v.d.

Comment

• Originally posted by fpsthomas View Post
                            hee airride broeders onder ons!

wat voor lucht balgen worden hier gebruikt? en waar kan ik die het best halen of bestellen?

b.v.d.
                            In 1 van de eerste zinnen noemt hij namen van de universele balgen die hij gebruikt.

Eigenlijk is die thread t antwoord op al je vragen
                            Don&Vlad || SOHK

Comment

• Originally posted by fpsthomas View Post
                              hee airride broeders onder ons!

b.v.d.
                              Originally posted by Vladi View Post
                              In 1 van de eerste zinnen noemt hij namen van de universele balgen die hij gebruikt.

Eigenlijk is die thread t antwoord op al je vragen

Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• ja ok, ik heb daar helemaal geen verstand van.
                                dus gewoon met een schokbreker heen en kijken wat een beetje mooi past dan ofzo?
                                verder dan dingen die ik moet weten? want ik wil graag airride bouwen.

het systeem word wel een beetje beun hoor, maar wil wel een beetje qualiteit balgen dat ik daar niet mee kom te zitten zegmaar

edit: hoe ik het zelf ga beunen. 2 kraantjes in me auto met 2 manometers. en voor de voor as 1 compressortje en achter as 1 compressortje.
                                en dan als ie om hoog moet compressor aan slingeren en naar beneden gewoon handmatig de kraan los gooien.

Comment

Working...
                                X