Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En te koop staan?
    Zag ze volgens mij op MP staan?

    @Twannnd... Lekkere set zo... <3 rode centers...
    En nu rap eronder!

    Comment


    • Die nieuwe oldtimer regeling is best klote aangezien ik straks volle mep moet betalen voor dat oude beestje. Net nu ik er een monster diesel in heb gehangen. En kilometers maakt dat ding niet dus wil er voor 2014 een benzine motor in hangen. Maar ik wil eigelijk niet iets standaards een m50 heb ik er zo in maar eigelijk wil ik een m54b30 of een m50 3 liter stroker.
      Ik kijk wel vind het eigelijk ook zonde om die velgen daar voor weg te doen, denk dat het dus maar een gewoon m50je word.

      Comment


      • Zure regeling idd....

        M50 + later een turbo ofzo?

        Leuk zat voor neerlands wegen toch?

        Comment


        • wees tenminste blij dat je nog motorswap mag uitvoeren in nl

          in be krijg je dit bijna nooit gekeurd
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • past er geen m60/m62 in?
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • M60 fam past wel maar moet je niet bang zijn om die spruitstukken pas te kronkelen in beperkte ruimte. Automaat past niet dus zit je automatiesch ook vast aan een peper dure handbak.
              Heb nu m51en is het zelfde onder blok als m50 dus dat is kwa fabricage werk ben ik snel klaar.
              Ja gewoon een m50je er in hangen zijn er gelukkig genoeg van . Ik hoop van de week banden er om te slingeren en dan gaan met die bananen!!!

              Comment


              • Hallo mensen, ik post niet zo heel veel, doe meer kijken,

                Na 6 weken bij de spuiter te hebben gelegen eindelijk men centers kunnen ophalen.

                bmw rood







                men pa moest op de brug dus kon hem niet meer laten zakken
                laat ff weten wat je ervan vind

                gr. michel
                Last edited by mieppii44; 05-27-2013, 12:08 PM.

                Comment


                • 5 gti?

                  17" rh?

                  welke et?
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Ohja sorry.
                    komt op een Ibiza 6j
                    rh zw1 17"
                    met adapters 8j et30 voor met 195/40
                    achter 9j et27 met 205/40

                    Comment


                    • tijdje niet geweest, nu rijd ik zo rond





                      18 inch 3delige ACT 8 en 8,75 met 205 en 215 35 18

                      Comment


                      • Woow dat staat dik! wel air zeker?

                        hier even een fototje waar ze gemonteerd zijn, moet achter minimaal 20mm spacers dus die eerst maar bestellen pff. auto moet ook nog een stuk omlaag maar moet eerst custom uitlaat fabriceren

                        Comment


                        • Oohmijngod... Flink zakken, bazen status!


                          @Gijsk: prachtige set-up... Maar fitment voorop mag wat agressiever ...

                          Comment


                          • Yes op airlift ..

                            voor misschien een spacer van 5mm en achter wil ik nog iets het hart laten afdraaien zodat ik me ET wat omhoog haal en dat de velgen dan niet meer aanlopen op max omlaag...

                            Comment


                            • Oh Twan, mijn hemel! wat heb dat ding een potentie! Misschien ooit nog een type2 body aanschaffen? wordt ie nmlk optisch lager door. smokkel je weer wat extra cm's
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Thnx iedereen! Ja type 2 beplating wil ik nog wel doen, vind dat ook gewoon mooier. Maar ik wil hem graag ECHT laag leggen maar door de wielbasis en de uitlaat die precies onder mn aandrijfas loopt raak ik nu al van alles. Dus zal echt iets moeten verzinnen,

                                Comment

                                Working...
                                X