If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Die nieuwe oldtimer regeling is best klote aangezien ik straks volle mep moet betalen voor dat oude beestje. Net nu ik er een monster diesel in heb gehangen. En kilometers maakt dat ding niet dus wil er voor 2014 een benzine motor in hangen. Maar ik wil eigelijk niet iets standaards een m50 heb ik er zo in maar eigelijk wil ik een m54b30 of een m50 3 liter stroker.
Ik kijk wel vind het eigelijk ook zonde om die velgen daar voor weg te doen, denk dat het dus maar een gewoon m50je word.
M60 fam past wel maar moet je niet bang zijn om die spruitstukken pas te kronkelen in beperkte ruimte. Automaat past niet dus zit je automatiesch ook vast aan een peper dure handbak.
Heb nu m51en is het zelfde onder blok als m50 dus dat is kwa fabricage werk ben ik snel klaar.
Ja gewoon een m50je er in hangen zijn er gelukkig genoeg van . Ik hoop van de week banden er om te slingeren en dan gaan met die bananen!!!
hier even een fototje waar ze gemonteerd zijn, moet achter minimaal 20mm spacers dus die eerst maar bestellen pff. auto moet ook nog een stuk omlaag maar moet eerst custom uitlaat fabriceren
voor misschien een spacer van 5mm en achter wil ik nog iets het hart laten afdraaien zodat ik me ET wat omhoog haal en dat de velgen dan niet meer aanlopen op max omlaag...
Oh Twan, mijn hemel! wat heb dat ding een potentie! Misschien ooit nog een type2 body aanschaffen? wordt ie nmlk optisch lager door. smokkel je weer wat extra cm's
Thnx iedereen! Ja type 2 beplating wil ik nog wel doen, vind dat ook gewoon mooier. Maar ik wil hem graag ECHT laag leggen maar door de wielbasis en de uitlaat die precies onder mn aandrijfas loopt raak ik nu al van alles. Dus zal echt iets moeten verzinnen,
Comment