Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scotsbriet die roest meuk er af nieuw o-ringetje achter durf ik wel hoor.
    Iemand nog een pittig t3 flens turbotje liggen?

    Comment


    • Ja, kleine plekkies hier en daar oké... Maar dit is echt dikke laag aangekoekt roest..

      Loopt ie dadelijk binnen een half jaar vast..

      BMW verkoopt ze ook niet los...

      Comment


      • Originally posted by Rolfts View Post
        Scotsbriet die roest meuk er af nieuw o-ringetje achter durf ik wel hoor.
        Iemand nog een pittig t3 flens turbotje liggen?
        Haha dit reageerde ik net ook op zn facebook:p ging met die audi remklauwen toen ook best jah:p

        Comment


        • Gewoon ff proberen, nieuwe hoesje en o ring moet je toch hebben ja.
          Do it do it :p

          Dikke ajeto bij die van die Audi idd

          Comment


          • Revisiesetjes + rem olie + geleiders liggen klaar...

            Niemand een adres voor "nieuwe"/gereviseerde ?

            Gaat mij niet om cheap uit te zijn .. Wil hey gewoon gelijk goed doen...

            Comment


            • Volges mij hebbe auto materialen zaken beschikking op ruil klauwen die al gereviseerd zijn

              Comment


              • Nee, is ook niet cheap af zijn hoor. Haal die roest er maar eens af en meet met micro meter je "gerepareerde deel" tegen over de basis. E46 klauwen zijn zijn alu dus daar heb je sowieso geen troubels.het zou een ander verhaal zijn als de basis ook zo gecorodeerd was.
                Vaak word bij meerdere pots rem klauwen wel nieuwe zuigertjes in gedaan, puur omdat je daar geen deviatie bij wil hebben en eerder schrankt.

                Comment


                • Lul je nou half duits of wat? Ik snap/versta er geen flikker van :P
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Pills hell of a drug.

                    Comment


                    • [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ja_82Qwph2Y"]http://www.youtube.com/watch?v=ja_82Qwph2Y[/ame]
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Haha rolf is de man van het bier:p

                        Even over die awesome paint stripper uit belgie van jou p, wil je dat ook versturen naar nederland?

                        Comment


                        • Hey sletjes, hebben jullie nog wat gedaan dit weekend ?

                          Comment


                          • Originally posted by iloow View Post
                            Waarom bestaat er nog geen officieel nederlandse stance community? Alles is merk specifiek..
                            S/W Lage Landen




                            enneuh moet jij niet werken met zo'n troonswissel?

                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • Eigelijk wel, ik stond er gek genoeg ook van te kijken dat ik niet hoefde.. :S Normaal valt onder mijn werk ook alles wat een hoog risico heeft, dus ik dacht dat we wel zouden moeten.. Kan echter goed zijn dat ze ons niet wilden gebruiken omdat ze bang waren om het "open karakter" kapot zou maken aangezien we er best eng uit zien op een normale werkdag
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment







                              • Comment

                                Working...
                                X