Lol, hoe kan het dat mensen die bij defensie werken altijd zulke geniale uitspraken hebben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Jaapi View PostZal mn waggie ook maar eens poste
Originally posted by P78 View Posteen 850 en laat em dan op de btcc 850 van de jaren 90 lijken (zonder stickers weliswaar)
en ik denk wel dat je in zo'n 850 nog wel wat comfort hebt
Originally posted by RallyePug View PostWeer eens wat anders... Hij zou nog iets lager mogen opzich, maar dan kan ik niet meer naar school. Zat laatst al een keer vast.
En met mijn Sub sta ik ook laag (moet nog eens lager met nieuwe rims) en zo gaat hij ook het circuit op hoor!
Comment
-
Originally posted by Riskant View PostNee, serieus...
Ik heb op dit moment geeneens een auto... :lol
.
The general style discussion forum, as well as a place to post your car, or any car for that matter.
@Riskant: ^^This... Do it.Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by loekaaz View Post
Hou op!!!!!!!
Serieus...... dikke wagen maar....
Dit is deels mijn inspiratie:
Niet de laagste maar... yummie non the less..
Ik weet dat ie hier nog regelmatig leest!
Van een goede vriend van mij, en zijn schuld van dit alles...
Hij is mijn hulp bij al de domme vragen die ik hem al gevraagd heb....
Comment
-
Originally posted by Riskant View PostNee, serieus...
Ik heb op dit moment geeneens een auto... :lol
Nog niet!!!!!
Die pug moet echt nog een hoop zakken....
Misschien velgen maatje groter en wat minder band?
Ik weet niet waar jij mee te maken krijgt onderweg, maar ik laat me niet tegen houden door een drempel!
Andere velgen komen volgend jaar wel denk ik. Ben ook maar een arme student en ik geef al teveel geld uit aan dit barrel
Ik zal er wel eens een foto van maken, je wordt er bang van!
Originally posted by iloow View PostJezus wat een ballie..
Inderdaad, dit is hoog en droog rijden Zakken met dat ding!
Hiermee kun je de gemiddelde sherpa blij maken!
Originally posted by Suburuuh View PostZeker lager m.i., maar anders gewoon verder van school parkeren of omrijden
En met mijn Sub sta ik ook laag (moet nog eens lager met nieuwe rims) en zo gaat hij ook het circuit op hoor!
Ik moet ook zeggen dat veel lager ook niet mooi gaat worden denk ik, omdat dan de band niet meer gelijk loopt met de wielkast. Maargoed, dat zien we dan wel.
Mijn plan was eigenlijk om hier een beetje in te lezen en om er een auto bij te kopen over een jaartje ofzo, dit ding hoeft van mij niet buikschuivend laag. :PLast edited by RallyePug; 09-26-2012, 04:39 PM.
Comment
-
nou ralleypug
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Comment
-
-
halloo
pug
niet het uiterlijk, maar de rijhoogte was hier van belang