If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nee, serieus...
Ik heb op dit moment geeneens een auto... :lol
Nog niet!!!!!
Die pug moet echt nog een hoop zakken....
Misschien velgen maatje groter en wat minder band?
Ik weet niet waar jij mee te maken krijgt onderweg, maar ik laat me niet tegen houden door een drempel!
Ach joh, komt wel.
Andere velgen komen volgend jaar wel denk ik. Ben ook maar een arme student en ik geef al teveel geld uit aan dit barrel
Ik zal er wel eens een foto van maken, je wordt er bang van!
Zeker lager m.i., maar anders gewoon verder van school parkeren of omrijden
En met mijn Sub sta ik ook laag (moet nog eens lager met nieuwe rims) en zo gaat hij ook het circuit op hoor!
Pics? Ben wel benieuwd hoe laag dat is dan.
Ik moet ook zeggen dat veel lager ook niet mooi gaat worden denk ik, omdat dan de band niet meer gelijk loopt met de wielkast. Maargoed, dat zien we dan wel.
Mijn plan was eigenlijk om hier een beetje in te lezen en om er een auto bij te kopen over een jaartje ofzo, dit ding hoeft van mij niet buikschuivend laag. :P
Niet mijn smaak. Heb het liever clean. Wel gek die kubus in de velg.
Wil over een jaar / 1.5 jaar een belastingvrij ding erbij, kan ik die laag leggen en kan ik met me 106 nog overal komen
niet het uiterlijk, maar de rijhoogte was hier van belang
dacht zelfs dat hij statisch lag
Op die fiets. Ik ga morgen een draagarmbrug monteren. Eens kijken hoeveel bodemvrijheid ik overhoud. Voor is nu -35mm. Misschien naar -50mm volgend jaar. Dat zie ik dan wel weer.
Comment