Nou bij deze dan mijn voorstel ronde in het Nederlands.
Mijn naam is Lucas, geboren in De Beemster (prov. N-H) in 1990, en rij sinds maart 2011 (zo lang alweer?
) in mijn Germaanse Panzer auf Gas (Moffen en gas, goeie combo indeed
).
Ik studeer HBO Autotechniek aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, zit inmiddels in mijn 4e en laatste jaar en hoop binnenkort af te gaan studeren en mijn Bachelors degree als Automotive Engineer te behalen
Ik woon op een boerderij, dus er zijn veel spullen en ruimte voor handen. Was als klein ventje al bezig met alles wat zich motorisch voort bewoog, dus het mag geen verassing zijn dat ik vandaag de dag te kampen heb met een zware auto-verslaving. Vrienden noemen mij 'het wandelende autoboek' dus dat zegt denk ik wel wat
Goed, de Benz:
Mijn naam is Lucas, geboren in De Beemster (prov. N-H) in 1990, en rij sinds maart 2011 (zo lang alweer?

Ik studeer HBO Autotechniek aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, zit inmiddels in mijn 4e en laatste jaar en hoop binnenkort af te gaan studeren en mijn Bachelors degree als Automotive Engineer te behalen

Ik woon op een boerderij, dus er zijn veel spullen en ruimte voor handen. Was als klein ventje al bezig met alles wat zich motorisch voort bewoog, dus het mag geen verassing zijn dat ik vandaag de dag te kampen heb met een zware auto-verslaving. Vrienden noemen mij 'het wandelende autoboek' dus dat zegt denk ik wel wat

Goed, de Benz:
- specs:
- Mercedes Benz 260E W124
- 6-in-lijn 166 pk
- 5-Bak handgeschakeld
- RWD
- 1986 --> MRB-vrij (nog) --> nu €120p/j
- km stand: ±155.000
- Benzine/LPG
- mods:
- 40mm Eibach verlgingsveren (stock shocks)
- Volledige ombouw naar 1991-model (bodykit, verlichting, interieur met stoelverw. elektrische ramen etc.)
- 4 sets velgen:
- - 8x16 BBS BRABUS monoblock I (los)
- - 7x16 500E/SL 8-loch (winterbeaters)
- - 7,5x17 W220 S-class (oude zomerset)
- - 7,5x17 W201 Evolution 'Ceginus' (aanstaande zomerset)
- WANTED/TO-DO mods list:
- E36 M3 front struts, saab 900i/Ford Ranger rears + cutting coils
- 320/400/500E remmerij rondom (zwaardere uitvoering met 4-pots klauwen voor en 2-pots achter)
- ASD diff met manual override (hydraulisch sper)
- 300E motor swap (+24pk=190pk
) --> Ligt klaar
- Leuke (3-delige?) breedset voor show's etc. (oldschool/verbreede 17" steelies of Carlssons)
- Splitter voor
- lip achter in E30 M3 motorsport stijl
Build Thread is hier te vinden: LINK
Ik weet dat iedereen op dit forum helemaal Foto-geil is. Dus bij dezen: succes met de potato's...
Ik kocht 'm dus zo:

GRAMPA-SWEK YO
Oude wintermode op de Brabus Monoblocks

Overspuiten

April 2012

Zwart lederen interieur-swap

Huidige winter modus

Aanstaande zomer set (testfit)

Laat maar weten wat je dr van vindt!

Comment