Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutchie's BMW Drift thing.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SanderZ
    replied
    Originally posted by loekaaz View Post
    Geil pookje. Wil Zuurbier vast wel ff een keer op zitten...
    achter je laptop durf je wel he toetsenbordterrorist

    Leave a comment:


  • DutchieSaxo
    replied
    je bent gewoon jaloers omdat jij met een luie tragomaat rijdt

    OT,

    sportief pookje! ziet d'r idd netjes uit

    Leave a comment:


  • loekaaz
    replied
    Geil pookje. Wil Zuurbier vast wel ff een keer op zitten...

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    Jij ook



    _______________________

    Last minute mods!

    Individual Racing Parts duitsland is zo lief geweest om een speciaal dealtje te maken op deze V2 BMW Short shifter! ben super benieuwd, erg mooi, solide spul. hopelijk kan ik nu eindelijk fatsoenlijk schakelen

    Leave a comment:


  • SanderZ
    replied
    Bimmerfest is gay

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied

    Leave a comment:


  • SanderZ
    replied
    Originally posted by SidewaysDutchie View Post

    hoor in het begin gelijk die friskie weer praten met zn skeere pet

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    hehehe

    Leave a comment:


  • DutchieSaxo
    replied
    lekkere update en mooi filmpje!


    lijkt me donders leuk om eens zo dwars te gaan.

    fwd sucks -.-

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    Mad skids

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    Afgelopen tijd de versnellingsbak geïnspecteerd, olie ververst en die zag er nog goed uit, geen metaal deeltjes dus denk dat de bak niet extreem veel geleden heeft. Daarnaast wel het schakelmechanisme gereviseerd zodat ie weer soepel schakelt en de pook voor de 3e versnelling blijft staan in neutraal.

    Reserve koppelingsplaat gemonteerd voor de zekerheid, het gat in de bak afgedicht met een stuk hitteschild, en het gedeelte van de spruitstuk dat langs het gat liep in de heatwrap gezet. wat een verschil maakt zo'n heatwrap! waarbij de spruitstukken gloeiend heet worden, kun je de heatwrap gewoon vastpakken bij wijze van.

    Tevens ook de straightpipe weer gemonteerd, aangezien de stille uitlaat véél teveel tegendruk genereerd, waardoor de motor gigantisch knijpt.







    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    Gaat prima, en zover ik weet is het gietstaal en geen gietijzer. Is niet stuk te krijgen, heb het ook nog nooit stuk zien gaan.

    Rij inderdaad zonder stabi.

    Leave a comment:


  • loekaaz
    replied
    ja met stuurarmen bedoelde ik ook idd die fuseearmen.

    Ik zie op je laatste foto dat je ze hebt ingekort en vastgelast? Op gietijzer?

    En ook geen stabi meer zeker?

    Leave a comment:


  • SidewaysDutchie
    replied
    Originally posted by loekaaz View Post
    kortere stuurarmen, verwijderen van stuurhoek begrenzers op je fusee/draagarmen en een lage ET/wielspacers voor extra clearance
    Dik gedrukte is niet van toepassing :P

    Precies wat Gino zegt, Fusee's zijn ingekort waardoor het fusee verder naar buiten wordt gedrukt en dus meer hoek hebt, stuur en spoorstangen zijn origineel.
    Daarnaast heb ik 7cm verlengde E36 draagarmen (5cm langer dan E46 draagarmen) voor de ruimte, maar heb ik inderdaad ook lage ET velgen voorop (8,5j ET13).

    Draagarmen:


    Fusee's:


    Dat links armpje aan het fusee wat dus verlast is, zit normaal 3,3cm verder naar links, waardoor het hefboom effect origineel dus minder groot is dan dat het nu is

    Ackermann is ook nagenoeg 0.

    Leave a comment:


  • loekaaz
    replied
    Originally posted by GinoGJ View Post
    Je moet wel rekening houden met de ackermann angle
    bumpsteer jwz

    Leave a comment:

Working...
X