If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ignition62, Kever, Zomerdaily en Winterdaily projectpagina
Amando, welkom man! Cool om dit topic hier te zien, awesome herinneringen aan die kaffer Keep us updated!
Haha idd wel gaaf om jullie te spreken op die meeting waar ik me dus een beetje op verkeken had dat ff 2,5 uur verder rijden was dan geplaned in Belgie
Welkom en ik als kevergek en zelf een '68er bezit te hebben in vroegere jaren. En ook jaren bij Team Budel meegelopen te hebben, spreekt je bug mij enorm aan! Gaaf!!
De rest van je car armada spreekt ook aan en dat retarded 1300 idee... Top!
Ah cool thnx !
En dat retarded 1300 project gaat echt weer mega uit de klauwen lopen, maar dat geeft niet =")
Is de bedoeling hier in de zomerperiode aan te beginnen, zal het wel allemaal bijhouden hier
Ok fine !
Geen update, maar was dit weekend te gast op de stand van Slammed Clothing op het Aircooled-Winterfest in Rosmalen:
Ben er wel op een andere set wielen heen gereden omdat ik mijn set zo lang 'gespaard' heb dat het niet heel erg verantwoord meer was om mee te gaan rijden
Vandaar dus even mijn 'cal-look' set gemonteerd en een halve meter hoger gedraaid voor de correcte stance
Dus nogmaals, niet echt een update, ik ga morgen wel weer op sloop-zoektocht voor de mk2, heb niks nodig, maar kan wel alles gebruiken haha, moet nog altijd op zoek naar een andere bovenspoilert voor de 'retarded 1300'
En mss toch een update zaterdag, maar dat is nog allemaal een beetje 'geheimzinnig' ...
Danku danku !
Ik kan ook niet wachten tot ze eronder gaan komen !
Aan de ene kant heeft het niet zo'n haast, omdat ik 2 randen overneem van iemand en die zijn pas rond maart beschikbaar.
Maar aan de andere kant ... tja .....
Sta er ook nog steeds zo van te kijken wat voor enorme maten er eigenlijk onder gaan komen als je nagaat dat er origineel een 15x4" velgje onder zat ...
17x6,5 op de vooras, en 17x8,5 op de achteras (17x9 was ook mogelijk, maar dat werd dan allemaal mm werk met inveren, dus ik hou het liever safe )
Owja, ook nog even een 'update' dat ik volgende maand met een feature in de VWSpeed sta
En .. de volgende uitdaging ...ik heb een nieuwe 'zomerset' voor de mk2 gehaald, Azev A in de maten 16x7,5 ET23 en 16x9 ET15.
Moet alleen kijken of ik het nog een beetje pas ga krijgen allemaal icm een strak bandje
Bedoeling is als ik ze passend krijg icm een 195/40 achterbandje, dat ik dan de randen volledig ga polijsten ... mocht ik daar zin in hebben
Comment