Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alpinweiss Golf
Collapse
X
-
Die NOC NSF Golf is geniaal
Zou er niet teveel opplakken, je ziet overal die gare pepsi/cocacola/bacardi/martini etc theme.
Less is more.
Leave a comment:
-
Haha die golf van je maat is echt geniaal,
Die carrera lettertype stickert zou ik lekker op carrera's laten
lettertype klopt niet qua tijdsgeest imo
misschien iets van een orginele gti sticker, en dan "braun" in het lettertype van porsche zelf als je die trend van porsche verder wilt doorvoeren
maar vooral doen waar je zelf zin in hebt
Leave a comment:
-
Vind persoonlijk alleen onder de deurlijst een sticker mooi staan. Bijvoorbeeld "Braun" in het Carrera lettertype.
Leave a comment:
-
Dat zeker! Front ziet er een stuk beter uit nu.Originally posted by DutchieSaxo View Postah vandaar, stuk beter dan,
nieuwe bumpers knapt zo'n golf gelijk een stuk van op imo.
rode achterlichten viel me trouwens nu ook op, nice
Een maatje van mij heeft de Golf die gebruikt is voor een Volkswagen reclame van afgelopen jaar:Originally posted by PhilipVL View PostNetjes hoor! Vind het echt een dikke Golf geworden. Misschien keer leuke sticker verzinnen voor op de deur?

Zit er aan te denken om zoiets te laten maken.
Last edited by Gentleman; 08-18-2015, 05:31 PM.
Leave a comment:
-
-
ah vandaar, stuk beter dan,
nieuwe bumpers knapt zo'n golf gelijk een stuk van op imo.
rode achterlichten viel me trouwens nu ook op, nice
Leave a comment:
-
Thanks, is ook lastig te zien op deze foto's inderdaad. Maar bumpers zijn 29 jaar oud en zaten op een Golf van "ne bompa se". Dus altijd in de garage gestaan, etc. Zijn in absolute nieuwstaat.Originally posted by DutchieSaxo View Postik zie nog niet veel van de nieuwere bumpers op de foto, auto staat d'r wel gaaf bij zo
zijn de bumpers trouwens in nieuwstaat dat ze het waard zijn om 2,5u heen en terug te rijden?
Leave a comment:

Leave a comment: