Announcement

Collapse
No announcement yet.

'91 Honda civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Minder poetsen in de winter?

    Comment


    • #32
      Er begon altijd vliegroest uit de velgen te komen thv de lasnaad van het verbreden. En hier en daar kwam de verf los door steenslag etc. Vandaar, dan is alles mooi bedekt enzo
      Zoals gezegd worden ze volgend jaar waarschijnlijk helemaal gestraald en herspoten

      Grtz

      Comment


      • #33
        Hammerite. Beste onderlaag die er is
        Komt geen roest meer doorheen.
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • #34
          Hehe Dat had ik misschien best eerst gedaan ja.
          Vandaag opgemerkt dat er na een regenbui opnieuw roestachtige vlekken doorheen komen...
          Bummer... Maar goed.

          Grtz

          Comment


          • #35
            Jammer maar helaas, de stalen velgen staan al te koop

            Dus hebben we een andere set gekocht. Staan momenteel nog bijna nieuwe Toyo bandjes op, dus die zal ik eerst nog wat moeten slijten eer ik ze omwissel voor de winterbanden.
            De bedoeling is dat ik deze ook een doorzichtig laagje plastidip geef, zodat ze de winter netjes doorkomen, zonder plekken van het strooizout.

            En zolang de bouwwerken in de tuin niet klaar zijn ga ik mijn zomervelgen niet monteren




            Grtz

            Comment


            • #36
              Originally posted by loekaaz View Post
              Hammerite. ALLER FUCKING KUTTIGSTE onderlaag die er is
              Komt geen roest meer doorheen.

              Maar ook geen andere verf overheen

              please ignore original post

              zo. Fixed.
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • #37
                Fuck, lucas had 'm sneller door dan ik.

                wou 't nog ff verder inwrijven.


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #38
                  Weer eens updaten.

                  Had soms last van een inhoudende motor en wat stotteren bij gas geven, vooral bij koude motor.
                  De carburators eens snel open gemaakt en die bleken binnenin wel heel vuil te zijn.




                  Eens goed afgespoten en afgewreven met carbu cleaner (echt super spul!), met dit resultaat.



                  Nadien was het inhouden al beter, maar nog niet weg.

                  Daarna de benzinefilter vervangen. Filtertje zat redelijk vol.




                  Probleem lijkt nu opgelost



                  Ergens in november had ik de Zender velgjes voorzien van winterbanden, kumho's in maat 175/50/15 op 7J. Stond leuk



                  Daarna de olie en oliefilter eens gewisseld etc, was weer een dik jaartje geleden.
                  En terwijl de civic ook even terug in zomermodus gezet voor meeting (de wintervelgjes waren er toch af), maar helaas werd ik niet toegelaten. Hun voorkeur ging uit naar Amerikaanse import





                  Maarrr....
                  De Zender velgen zijn intussen weer verkocht, bleken krom te zijn (alle 4). Met die nieuwe winterbanden (lager profiel) was de auto meer een trilplaat dan wat anders.
                  Nadien een ander setje gevonden, een simpele 5 spaak.

                  En sinds dit weekend hebben we ook een extra aanwinst, namelijk een Civic ED3 sedan, rijdt super relaxed
                  Is uiteraard als oldtimer gekeurd. Naast hem eerst volledig in orde zetten heb ik nog geen specifieke plannen.
                  En als er toch dingen veranderen dan zet ik het hier zeker neer.





                  Grtz

                  Comment


                  • #39
                    Super aanwinst, inclusief window visors.

                    Zuinig op zijn!
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • #40
                      Inderdaad met window visors, maar ze gaan eraf. Ze zijn namelijk allemaal wel ergens gescheurd.

                      Vandaag een setje phase 2 achterlichten gaan halen, aangezien de originele vol vocht zaten.
                      Wat geknutseld met de bekabeling (heeft nu 2 dim- en remlichten ipv 1).




                      Er is ook al een rode kofferplaat onderweg uit de USA. Gaat pakken beter staan dan het zwarte paneel tussen de achterlichten

                      Grtz

                      Comment


                      • #41
                        super gave ED3, altijd al leuke sedan's gevonden.
                        gaat ie ook plat?


                        persoonlijk vind ik het zwarte paneel tussen de achterlichten niet eens zo storend maar ben benieuwd hoe het straks met de rode staat


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • #42
                          Zonde man, als je van de visors af wil laat maar horen, kan ik zien of ik er nog iets van kan maken. Rood paneeltje is altijd de beste updates op onze EU sedans vind ik
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • #43
                            De sedan zal inderdaad verlaagd worden, maar ben er nog niet uit of ik hem echt plat wil hebben. Zou langs de ene kant wat zonde zijn

                            De window visors mogen inderdaad weg nadat ik er een ander setje heb opgezet (vind de paars/roze kleur van de originele trouwens ook niet mooi).

                            Grtz

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Noedel View Post
                              De sedan zal inderdaad verlaagd worden, maar ben er nog niet uit of ik hem echt plat wil hebben. Zou langs de ene kant wat zonde zijn

                              De window visors mogen inderdaad weg nadat ik er een ander setje heb opgezet (vind de paars/roze kleur van de originele trouwens ook niet mooi).

                              Grtz
                              Ze verkleuren inderdaad behoorlijk, laat maar horen wat je er voor wil hebben

                              Laudorshop.nl verkopen ze de sedan visors, vind ik zelf minder mooi dan OEM visors maar de prijs is prima (4 tientjes)
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • #45
                                Leuke nieuwe aanwinst, dit type, deze kleur, mucho memories when I was younger!

                                Mee eens Vladi verder...

                                Comment

                                Working...
                                X