Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marc`s MKII 84`

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bedankt mannen, ga denk ik binnenkort de hout inleg van het interieur zwart dippen, oogt denk ik wat minder rommelig.

    Vandaag even 2 nieuwe bandjes erop laten leggen





    Lag eerst 255/35R19 op, nu 245/35R19, kan die dalijk mooi zakken
    Visit my photo page

    MWPhotography

    My sw thread
    Funfer Business

    Comment


    • #47
      Even bijwerken hier

      De zaterdag voor Bimmerfest gewassen/machinaal gepolijst/in de wax gezet


      Plaatje van Bimmerfest


      Een doorn in het oog waren de swaggerboy koplampen
      Hier op de sloop bij mijn vw homies voor een appel en een ei een paar oem xenon koplampen gehaald, 2 nieuwe peertjes erin gezet, die kosten net zoveel als wat ik voor de hele lamp units betaald heb
      Ook meteen bekerhouders meegenomen want die had ik niet.


      Samen met de koplampen de Us modules erin gezet en de ontbrekende mistlamp aan de voorzeide.
      Afgelopen donderdag een nieuwe voorruit erin gekregen en mijn geluids installatie erin gezet, dus Dab+ Radio met sub en versterker zodat we weer lekker kunnen rammelen.
      Airco laten vullen die word weer lekker koud nu.

      Vandaag lekker gaan touren, dus eerst vol gegooid.



      Even een Zen momentje


      Tjoene bij Keram


      En erna nog even gewassen


      Ben nog steeds zoekende na een schroefset, was laats hier bij een winkel geweest wat ze op de site tekoop hadden, maar bleek dus niet zo te zijn, stelletje lamme herders :LOL:
      Maargoed heb waarschijnlijk al een ander adres gevonden hier in de buurt dus word vervolgd
      Visit my photo page

      MWPhotography

      My sw thread
      Funfer Business

      Comment


      • #48
        Beetje bijwerken hier



















        Kwam laats op het werk buiten, stond de auto op half 7 :lol: , links achter een platte band, sta je dan met je 19`, gelukkig heeft een collega ook een touring en die had thuis nog een set 17`oem bmw wielen liggen, die eronder gelegd en ook maar meteen gekocht als winterwiel



        En de bandjes die ik pas geleden had gekocht....tja :?



        Afgelopen weekend begonnen met het tinten van de ramen, achterste zijramen zijn gedaan, nu alleen nog het achterraam zelf en de voorste zijramen



        De wagen maar eens goed gepoetst



        Vandaag laten uitlijnen, rijd een stuk beter nu :tu:



        Maandag de styling 95`s goed wassen en in de wax zetten want maandag komt er vers rubber omheen en gaan ze weer eronder, heb nu 245/35 R19 erop liggen, maar de nieuwe bandjes zijn 265/30R19 geworden, lekker breed dus 8)

        Als het goed is word de breedset wat onder de golf lag komende week ook opgehaald en dan worden meteen schroefpoten besteld voor de voorkant, achter eventueel veren, even kijken hoe of wat precies.
        Visit my photo page

        MWPhotography

        My sw thread
        Funfer Business

        Comment


        • #49
          Leuke omgeving van de eerste shots! Tinten doe je zelf?

          Comment


          • #50
            Idd een gave locatie, tinten heb ik idd zelf gedaan, maar de voorste ramen en de achterruit laat ik doen want dat wil niet lukken.
            Visit my photo page

            MWPhotography

            My sw thread
            Funfer Business

            Comment


            • #51
              Dik ding man. Die zal er flitsend uit zien met ze pens op de grond.



              IG : ShaneFrelink

              Car Detailing | Car Photography



              Comment


              • #52
                Chique tint! ik vind helamal hartstikke mwooi



                imho, moet je wel nog ff setje facelift nieren en koplampen scoren
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • #53
                  Thanks, facelift nieren staan idd op de planning en koplampen komen er miss ook binnenkort aan

                  Gister de Stylings schoon gemaakt en in de wax gezet, vandaag nieuw rubber eromheen.







                  Wil achter nog een spacertje van 5mm ertussen.
                  Als het goed is gaan de wielen van de golf deze week weg en word een schroefset besteld
                  Visit my photo page

                  MWPhotography

                  My sw thread
                  Funfer Business

                  Comment


                  • #54
                    Nais. Ben benieuwd naar je bevindingen over de Nexens! Kijken of ik er wel of niet goed aan heb gedaan om ze af te bestellen...
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • #55
                      Dusss
                      De afgelopen tijd wat gezeik met de touring gehad, looprol was kapot gegaan -> mulitriem zat om de viscofan gewikkeld etc -> door de anwb naar huis laten brengen -> riemen rollen en spanners vervangen -> thermostaathuis kapot -> nieuw thermostaathuis -> waterpomp kapot.......nu even kijken wanneer ik de moed bij elkaar heb geraapt om die ook nog te vervangen
                      Daarna nog even de remblokken aan de voorzeide vervangen en de handrem fixen, moet voor 28 oktober gekeurd worden.

                      Omdat ik toch al een tijdje opzoek was naar een iets zuinigere daily afgelopen vrijdag een golf 3 cabrio gekocht, kon m goedkoop krijgen en de zon scheen



                      Je kan wel zeggen dat blauwe mijn favoriete kleur is

                      Zit een sjaakset onder, 17`wielen, vr6 lip, vrij nieuw dak, sebring einddemper :
                      Maandag moet die even terug voor een nieuwe apk (was afgekeurd omdat de koplampen niet te verstellen waren en de hoogte regeling van de lampen kapot was)

                      Zaterdag andere koplampen erin gezet met een werkende hoogte regeling,
                      Ander stuurtje erin gezet en de grill weer terug erin.
                      Daarna maar eens gaan poetsen.

                      Plannen:

                      Beurtje geven
                      Polijsten
                      Miss nog even wat aan die schroefset slingeren
                      Donkere hella`s achter (Us style maken)
                      Hella De koplampen
                      Us Lights
                      Tdi style eindstukken van rvs











                      In vergelijking met het comfort van de 5 serie is dit wel ff heel wat anders, maar oooooh wat geniet ik ervan
                      Visit my photo page

                      MWPhotography

                      My sw thread
                      Funfer Business

                      Comment


                      • #56
                        Nais. Die locatie is wat voor mijn auto als achtergrond

                        Comment


                        • #57
                          Zou idd gaaf zijn ja
                          Visit my photo page

                          MWPhotography

                          My sw thread
                          Funfer Business

                          Comment


                          • #58
                            Zou niet zeggen dat ie van 94 is. Ziet er zo op de foto netjes uit!
                            En je hebt gelukkig de 90pk versie zie ik. Scheelt ook al een hoop. Heb slechte (lees; trage) ervaringen met de 75pk versie
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • #59
                              mooie daily,

                              Ziet d'r netjes uit marc


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • #60
                                Thanks boy`s, komt gewoon lekker mee in het verkeer, al spookt het geluid van een G-lader stiekem door m`n hoofd maarja, opdelangetermijntoekomstplannen







                                Hoe de Cabrio nu ligt

                                Straks de achterlichten nog even Us Style laten branden
                                Visit my photo page

                                MWPhotography

                                My sw thread
                                Funfer Business

                                Comment

                                Working...
                                X