Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Auto van de zaak toch ? Niet uit vrije wil


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Originally posted by DutchieSaxo View Post
      eensch trouwens. had zoveel mogelijk cheap ass gefixxed en hem verkocht als ik eerlijk ben,

      Dit dus. Nu kan je er nog relatief gemakkelijk uit stappen. Je leuke goodies eruit halen en verpatsen, en deze de deur uit. Je zit er (neem ik maar effe aan) gelukkig niet voor een mega smak geld in vast.

      En, daarnaast, nieuwe auto, nieuw avontuur. Horizon verbreden is ook leuk
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Wat een wijze woorden ineens Lucas! Jij bent écht tot je zinnen gekomen nu je zelf een keuze hebt gemaakt!

        Comment


        • Originally posted by Suburuuh View Post
          Wat een wijze woorden ineens Lucas! Jij bent écht tot je zinnen gekomen nu je zelf een keuze hebt gemaakt!
          Shhhhht Ger! Ik ben een slecht voorbeeld...

          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Klopt het is vrij simpel om er nu uit te stappen, alles wordt nu ook cheap gefixt. Heb al een as, eentje waarbij nog hele goede schijven en klauwen op zitten. score. Heb ook al twee nieuwe banden er op zitten. Zijn Uniroyal Rainsport 3 geworden, misschien niet de goedkoopste banden maar ik heb er goede ervaringen met deze band.

            Uit deze laatste zin kun je redelijk opmaken dat ik er nog steeds niet uit ben en de kans nu groter is dat ik de auto gewoon blijf houden!

            Beste kerel waar ik de as weg haalde had ook nog een versnellingsbak liggen, deze mocht ook weinig voor een (voor mij) goede prijs. Eerst maar even kijken of het nodig is.


            Gister samen met een paar (ook peugeot rijders) naar HOW geweest, was super vet, veel moois gezien en helaas ook vrij veel van hetzelfde gezien. Toch heeft het me veel motivatie gegeven om door te gaan met de auto.

            Een paar rolling shots van gister gemaakt door een maat van me:



            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • goede berichten
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Ik heb HoW wederom moeten missen (life sucks), maar er is nog leven in de brouwerij dus, top!

                Comment


                • Er is nog leven! Jammer dat je how hebt moeten missen, jouw wagen zou een lekkere afwisseling zijn tussen het gross van golfkes
                  Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                  Comment


                  • HoW blijft idd nog zo'n event die ik eens moet meemaken. Hoe lang was je nou onderweg?
                    #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                    Comment


                    • Valt nog best wel mee eigenlijk, 3 uur en 45 minuten inclusief stops.

                      Maar als je nog plek wilt hebben of niet te lang in de rij wilt staan moet je eigenlijk er wel vroeg zijn.

                      Conclusie, ik zat al om kwart over vijf in 's ochtends in de auto..
                      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                      Comment


                      • Allemaal waard joh.... Als ik nou eens een keer weg kon.

                        In 2017 heb ik weer de kans lol.

                        Comment


                        • Originally posted by Suburuuh View Post
                          Allemaal waard joh.... Als ik nou eens een keer weg kon.

                          In 2017 heb ik weer de kans lol.
                          Dubbel en dwars! Om kwart over vijf zit je al te lachen, gieren en brullen in de auto.
                          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                          Comment


                          • *waarschuwing, schokkend beeldmateriaal!*

                            Vandaag achteras swap gedaan, oorlogshoogte was nog een understatement.

                            Het hok rijd ook voor geen meter meer, weglegging van hunnit to zero in real quick...

                            Voor shits en giggles de afstand van bumper tot grond gemeten en vergeleken met de outlander van mijn vader.




                            Mijne staat hoger..



                            AANSCHOUW IN AL ZIJN UGLIENESS

                            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                            Comment


                            • 4x4 lol... Maar hij rijdt!

                              Comment


                              • Ff zonder gein, ik denk dat m'n saxo in de huidige staat een waardige tegenstander is hoor, heb me bij het ophogen iets vergist in't instellen van de torsie as.

                                Zal van de week wel ff opmeten of een fotootje plempen


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X