Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Denk dat Stroeve inderdaad beter is qua prijzen dan BBB ofzo. Maar zo te lezen is het geregeld, ff op je nagels bijten de komende weken dus
    #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

    Comment


    • #47
      Ja op de nagelsbijten beschrijft het heel goed op dit moment, verwachting is dat ik rond 17 augustus de set kan ophalen. Dan zijn ze ook al een dikke 5 week weg. Door vakanties en dergelijke kon het helaas niet eerder. Ik hou het maar op slechte timing
      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

      Comment


      • #48
        Zondag opgehaald, heel keurig gedaan en is niks van te zien dat ze er ook maar iets aan hebben gedaan.. Maar in deze situatie is dat goed want ze passen. Uhm althans op de naaf.

        Voor zit de remklauw in de weg en achter scheelt het ± 0.5 mm met de carrosserie iets wat te weinig als je het mij vraagt, maar het past

        En omdat jullie van foto's houden, hier mijn beste, crappy meest Beun testfit foto's






        Amount of Beunness



        Later bedacht ik me dat ik misschien beter de stenen had kunnen gebruiken hier voor die je in de weerspiegeling van de auto ziet..
        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Justdont95 View Post


          Amount of Beunness



          Later bedacht ik me dat ik misschien beter de stenen had kunnen gebruiken hier voor die je in de weerspiegeling van de auto ziet..

          Kijk, allemaal stenen hèèèè?!

          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #50
            Hahahah, geweldig!

            Vandaag nog iets leuks binnen gekregen.
            Ik mag dan geen turbo hebben maar kon deze niet laten liggen. En nee normaal heb ik nooit een petje op
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • #51
              Leuk petje

              maarre, zitten die borbets er al onder?


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #52
                Nee nog niet!
                Ik heb spacers nodig maar het geld daarvoor is niet beschikbaar. Een nieuwe HBO studie met boeken is echt super duur ben ik wel achter gekomen..
                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                Comment


                • #53
                  Spacers zijn de kosten niet m.i. en gebruikt wat te koop wellicht?

                  Maar prioriteiten beslissen anders, ik heb dat zelf ook.

                  Comment


                  • #54
                    Nee klopt Suburuuh, de spacers zijn niet zo gewelig duur. en zeker tweedehands niet.

                    Maar er moeten ook nog bouten bij.

                    En ga er maar van uit dat ik al ruim 2500 euro al kwijt ben aan mijn nieuwe studie.
                    Dan heb ik ook nog niet eens alles, ik moet nog een paar boeken hebben en nog een laptop. Aangezien ik geen eigen laptop heb en het gewoon enorm handig is voor mijn studie.

                    Net als wat je zelf al aangeeft en daarom ook wel snapt dat de prioriteiten op dit moment totaal niet bij de auto liggen. Er komt trouwens ook nog een stuk onderhoudt binnen nu en een paar weken en ik denk dat iedereen wel snapt dat ik op dit moment liever in de studie en onderhoud investeer dan spacers en bouten. Ik verdien ook niet zo veel.
                    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                    Comment


                    • #55
                      Deze maar eens up-to-date maken.

                      Niet veel gebeurd, heb er weer een nieuw setje koplampen in, dit maal originele waarvan de 'brillen' in hoogglans zwart zijn gespoten. Waarom nu? lichtbeeld van de imitatie lampen was niet echt optimaal en die waren mat grijs, niet super op zwart.

                      Daarnaast bleek mijn kap door te rotten, deze was al eens gespoten, maar door een wat nalatige stagiair die op dat moment daar rondliep. Dus een ander kapje gehaald en deze voor de helft van de kosten laten spuiten, gelijk ook het hapje voor het logo door laten lassen.

                      Verder nog een setje rode knipperlichten opgehaald voor in de achterlichten om toch een beetje die USA stijl te pakken.





                      Voor degenen die niet helemaal weten wat ik bedoel, kijk dan even boven het logo op onderstaande foto.
                      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                      Comment


                      • #56
                        Misschien een idee om je mistlampen geel te foliën?
                        For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by AR145 View Post
                          Misschien een idee om je mistlampen geel te foliën?
                          +1

                          Comment


                          • #58
                            Dat is eigenlijk niet zo'n verkeerd idee, ik zou binnenkort al met de mistlampen aan de gang. Als de bumper er dan toch af is kan dat mooi even.

                            Heb alleen geen föhn..
                            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                            Comment


                            • #59
                              10 euro bij de Blokker


                              NinjaEDIT:

                              Ha! Het is nog echt zo ook

                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • #60
                                Misschien wel zo netjes, voorstellen

                                Haha! Valt nog mee

                                Lucas, nu je toch mod bent zou je de titel willen veranderen van dit topic?
                                Last edited by Justdont95; 12-09-2015, 04:15 PM.
                                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                                Comment

                                Working...
                                X