gvd, das wel super depri
tzijn bijna happich klapramen -_-
zoveel dikke clk's rijden er niet rond eigenlijk...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NOG MEER Benz-content (CLK500 AMG-pack)
Collapse
X
-
Eerste slachtoffer:
Deur/raam module passagiersdeur.
Symptomen:
*Raam zakt niet meer bij open doen van de deur
*passagiersraam in zijn geheel werkt niet meer (mah nigguh)
*Deur gaat niet meer op slot mbv sleutel
*Stoelverstelling passagierskant werkt niet meer (mah nigguh mah nigguh)
Dus. Effe de dichtstbijzijnde printplaatTurk opzoeken
Morgen Pics
Leave a comment:
-
Auto is niet verkocht:
Had bijna onderstaande gekocht:
S600 Lang van 2003 met 168.000 km volledig dealer onderhouden van een gepensioneerde KLM piloot. Good stuff dus...
Maarrrrr, dingen kunnen raar lopen.
In de dagen dat ik de CLK aan het prepareren was voor de verkoop die afgelopen zondag plaats zou vinden, begon ik steeds meer een naar onderbuik gevoel te krijgen. Gevoel van spijt.
Vooral wanneer ik mn zwager vroeg om eens volgas ermee de poort uit te rijden
Ik had hem nog nooit van buiten gehoord. Maar echt, Fucking WAUW! WAAROM zou ik hem willen verkopen???!!
En dat hij kwam teruggereden, zo'n zilveren schicht op die dikke gepolijste 19" AMG's, Dat ding heeft voor mij echt gewoon 'attitude', 'presence' en toch ook weer elegantie.
Dus, ik mijn koper de avond van tevoren gebeld;
"Sorry, maar ik verkoop hem niet. Ik hou hem. Dikke S-klasse kopu?"
Sinds m'n Franse Juke tijdelijk stuk is door waterlekkage (geen fout van de auto zelf overigens, maar de monteur van de voorruit), besloot ik om mooi eens met de CLK naar Stokbroodland te galloperen.
Wonder boven fucking wonder haalde dat malle 5.0 V8 ding 10L per 100 km gemiddeld!!!
Met 1 tank Euro95 effe naar Parijs. Daar waar ik rekening hield met ruim 1,5
Normaal gesproken doe ik er met de Juke in gelijke omstandigheden 5u en 20mins over om Parijs te bereiken.
Met de CLK: 4u en 47minuten.
In al die maanden geen één keer zo uitgerust uitgestapt als gisteravond.
Boardcomputer bij aankomst:
"Home"
Tijdelijke uitlaat fix die ik gisteravond effe in elkaar geflansd heb:
Zoals in de vorige post omschreven past de Carlsson demper niet meer door de carbon diffuser.
Maar ik ben er achter gekomen dat de hete uitlaatgassen tegen mn reservewielbak aan blazen. Deze is van kunststof en begint nu langzamerhand te desintegreren...
(Sander bedankt voor de slangenklem btw xxx)
Ook de Hammershite remklauwen eindelijk gefixed. gelukkig geen chemische reacties meer. AMG remklauw stickers erop, blanke lak erover en hatsikidee. Dikke AMG Jonguuuu:
OK doei
Last edited by loekaaz; 03-15-2016, 12:09 PM.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: