Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda mx5 NA project

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FcBeunHaas
    replied
    Originally posted by GinoGJ View Post
    Ja klopt is een veel voorkomend probleem, maar ik heb voor 2 cm schroefdraad en achter net boven de as.

Aah oke dacht al wat raar. Ik doe hem maybe voor 0.5cm tot 1cm omhoog kan de straat niet uit zonder dat de buik op de grond komt en na me werk is helemaal een ramp.. en achter tjah zal wel zo blijven denk ik. Of ik moet een oplossing hebben dat hij niet tegen de aandrijfas komt.

Rijd nu met 185/45. Met 195/45 zal die wss nog wel iets beter vullen in de wielkast, heb die banden net vandaag binnengekregen maar komen om de oz turbo"s.

Rijd nu ook nog zonder gerolde wielkasten gaat met 195 op deze denk ik net niet meer.

Leave a comment:

• GinoGJ
    replied
    Ja klopt is een veel voorkomend probleem, maar ik heb voor 2 cm schroefdraad en achter net boven de as.

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Haha wel een beetje maar valt mee
    Maar snap er niks van als ik lager ga kom ik of tegen.de aandrijfas met de stelschroeven van de schroefset of de veren...? Heb jij daar ook last van? Heb ta technix schroefset.
    Voorkant staat wel max laag.

Raak nu trouwens wel.echt alles met de bodem
    Last edited by FcBeunHaas; 11-06-2014, 09:56 AM.

Leave a comment:

• GinoGJ
    replied
    Wat's dat, wheelgap achter? :p

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied

Last edited by FcBeunHaas; 11-06-2014, 09:20 AM.

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Klopt pekel vind die niet fijn. Magoed anders blanke lak van de rand halen en als een gek polijsten of evt helemaal wit spuiten.bijvoorbeeld

Leave a comment:

• RedSunrise
    replied
    Wel een heule dikke winterset haha , lijkt me alleen niet zo best voor die randjes met alle pekel in NL. Keep it up!

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Laatste tijd nog niet echt toe gekomen aan de oz turbo"s. Wel zijn alle 4 de randen gepolijst. Het spuitwerk moet nog gedeeltelijk.
    Heb nu een winterset gehaald

Xxr it is 8j et15. Beter als de standaard wieltjes voor de winter.

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Thnx!!
    Plastidippen kan ook maar ben niet zo fan van dat spul.

Vanavond ff stuurtje gemonteerd:

En smoke knipperlichten erin ipv met blacklightspray bespoten.

Leave a comment:

• loekaaz
    replied
    Proper. En als je dat zwarte zat bent, kan je ze nog altijd plastidippen

Leave a comment:

• Twannnd
    replied
    Ik had het hart in carossorie kleur gedaan, maar wat een dikke velgen zo!

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    HoOp ze er volgend weekend onder te knallen ligt er maar net aan hoeveel tijd ik erin kan steken.

Leave a comment:

• ruittie
    replied
    Staat er netjes bij zo op de turbo's

Ga je ze er dit jaar nog onder doen of ga je ze van de winter opknappen en volgend jaar er pas onder gooien?

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Paar fotos van de testfit:
    Last edited by FcBeunHaas; 10-02-2014, 10:24 AM.

Leave a comment:

• FcBeunHaas
    replied
    Stickerbomben vind ik persoonlijk niet mooi. Lekker fel kleurtje heb ik ook naar zitten kijken. Heel lichtblauw enzo maar ben bang dat ik het dan verpest.
    Heb gister ff testfit gedaan met de zilvere en zwarte. Vond zwart er beter onder staan.
    Zag vandaag ook een mede mx5er in zwolle met zwarte bbs wat ik toch wel erg mooi vond. En heb daarom besloten ze zwart te spuiten. Bevalt dit niet maak ik ze van de winter evt ander kleurtje.
    Heb gister nog de oem lip gemonteerd.
    En net ff ander polijstmateriaal besteld. De 2 randen die nog moeten zijn iets grondigere aanpak nodig.

Leave a comment:

Working...
X