Announcement

Collapse
No announcement yet.

PhilipVL VW Jetta mk2 Vr6 & BMW E36 Daily

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    ik denk dat wanneer je een vr6 jetta op ± 1200kg(?) gewend bent; de bora inderdaad tegen valt

    verder leuke daily btw, interieur ziet d'r netjes uit


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #92
      velgen vallen nog mee denk ik dan

      AP gewindefahrwerke ga je je niet beklagen denk ik
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • #93
        Idd leuke daily. Velgen moet je doorheen kijken inderdaad. En met een paar goeie likjes leerverf kom je met dat interieur ook een heel eind denk ik...
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • #94
          De Jetta VR6 weegt 1000kg en de Bora VR6 1400kg :P

          Zojuist de banden erop gezet. Staat al meteen een stuk beter. Nu nog dit forum eer aan doen, een stuk zakken!!

          Comment


          • #95
            Veel beterrrrrr

            Comment


            • #96
              Zeker! Goed zakken, beetje puntig voorlipje erop en een raamtintje oid, dan is het een puike daily denk ik zo
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • #97
                Staat idd 1000x beter!
                Mooie bak zo!

                Grtz

                Comment


                • #98
                  Afspraak gemaakt voor de Bora. Ap Fahrwerk schroefset gaat er 23 Juni onder komen. Ik laat het monteren door Stroeve in Hardenberg, en wordt meteen uitgelijnd

                  Zondag de Jetta VR6 weer uitgelaten. Raampje open en genieten van het geluid

                  Comment


                  • #99
                    Idd het oor wil ook wat!!

                    Stroeve is 2u rijden van mij, anders mochten ze mijn KW set ook eronder schroeven.

                    Ik hoop voor de 21e, de SW BBQ te Zwijndrecht Zuid-Holland, hem gemonteerd te hebben.....

                    Kom je ook nog wellicht?

                    Comment


                    • Ik heb het niet in de planning staan. Ligt er maar net aan hoe ik me zondag ochtend voel :P

                      Het is wel een eind rijden voor me

                      Comment


                      • Dat is toch het leukste, niets planning en gewoon zien op de dag.

                        Iedereen heeft nu wel eens een keer, in de afgelopen 2 edities, wat verder moeten rijden.
                        Maar tot nu toe heeft nog niemand spijt gehad!

                        Editie 4 (en verder) willen we meer bij Utrecht gaan houden. Wat centraler.

                        Comment


                        • Weer eens een update!

                          De VW Bora inmiddels verlaagd. ApFahrwerk eronder gezet. Kan prima zo voor dagelijks verkeer.










                          Voor de Jetta ook een update.

                          Heb een setje originele Jetta GT kofferbak bekleding gevonden, Wat vrij "zeldaam" is voor een Jetta.
                          Dit is dus dat de gehele koffer bekleed is met stof. Wat de standaard Jetta's dus niet hebben.

                          Comment


                          • Bora staat d'r mooi bij zo als daily,

                            Kofferruimte van de jetta is ook netjes zo


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • Wanneer zie ik die Golf van je nou een keer hier in tukkerland rond rijden!?

                              Comment


                              • haha gaat niet lang meer duren hoor
                                eerlijk gezegd heeft Skittel net vandaag het blok lopende gehad op starter pilot.
                                heb nog een brandstofpomp van een 2H blok nodig. ik bestel deze week ff wat klein spul en dan zou ie goed moeten zijn voor een APKtje


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X