Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e36 build.+my bought benz w126

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Stickert eraf, doet de benz geen eer aan Airride daarintegen zou wel ontiegelijk baas wezen ma kost ook wat

    Die mito's staan er goed onder, al had ik geen zwart hart gedaan eerder gewoon zilver,
    Anyway , bimmer ziet er verder goed uit!


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #17
      kan het zijn dat je zonder de breytons rijdt op de benz?
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • #18
        Nop kan niet de benz rolt lekker op de oz breytons, nog geen moment ergens anders op.
        Rolt meestal in de omgeving zwolle/deventer.

        Thnx maybe indeed het hart van de oz mito's nog in een andere kleur spuiten. Eerst achter de wielkasten rollen en de schroefset achter is monteren + more low!
        Vind persoonlijke het zwarte hart van de mito's ook niet verkeerd staan.
        Heb net vandaag m'n ene krom gekochte mito weer opgehaald bij de velgendokter. Is mooi gelast/gericht + centreerringen gemonteerd
        1962 corvair project: http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=96458

        Instagram: notorious_e39

        Comment


        • #19
          Ik woon ook in omgeving Deventer maar ben je nog niet tegen gekomen!

          Comment


          • #20
            Ik kom uit wijhe. Wie weet zien we elkaar wel een keer rijden.. Als ik in deventer kom is het meestal bij de mac . Of ik rij er door voor een meeting.
            1962 corvair project: http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=96458

            Instagram: notorious_e39

            Comment


            • #21
              Ik sta er ook regelmatig bij de Mc, ik kom zelf uit Wesepe.

              Comment


              • #22
                Ff zeggen wanneer jullie bij een meeting zijn in deventer, kom ik ook langs, Kan ik die Benz alsnog een keer in person zien


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #23
                  22 aug is er tegenover de platvoet een "meeting", fb maar op DTR streetmeet ofzoiets

                  Comment


                  • #24
                    Ik kan 22 augustus wel dus kom wel ff een kijkje nemen met de benz. Wel jammer dat het pas vanaf 20:00 is magoed.
                    1962 corvair project: http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=96458

                    Instagram: notorious_e39

                    Comment


                    • #25
                      Dapper betekent strak gekleed door het leven gaan met een dergelijk "Lifestyle", dat wordt weer gereflecteerd op een strakke stance in de car scene.

                      Benz blijft onwijs dik trouwens. Jammer dat de sticker erop zit, maar dat is voor mij een principe kwestie. In mijn ogen namelijk nogal een overrated stuk plak plastic, welke je bij Stickerdump kan kopen in plaats van verdienen bij Rodolfo Lamaestra.

                      Last edited by Gentleman; 08-12-2014, 02:13 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Ja was ook mooi met die fotoshoot toen he Rick, kon niet over de drempel en moest de straat achteruit. Mevrouw achter me was een beetje kwaad toen haha

                        Comment


                        • #27
                          Hahaha ja. Heerlijk!

                          "Wat moet U?" Super die banale beleefdheid van het Hilversumse volk.
                          Last edited by Gentleman; 08-13-2014, 04:27 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Mooi dat de Benz hier blijft rondgaan.
                            Wat betreft de Dapper sticker, ben ik niet echt op de hoogte, maar heb eigenlijk altijd al een soort anti-sticker mening gehad. Zo'n typische (hipster) rage die compleet overtild wordt door een society dat binnen 5 jaar compleet afgelopen en uitgekotst is...

                            Wat de BMW betreft, een leuke basis, stoffen M3 stoelen altijd < leder (BMW heeft waardeloos leder) en een mooie om naast de Benz te houden. Een Benz zal ook nooit een echte stuurmansauto worden, daar de BMW dat natuurlijk wel is...

                            good luck!
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • #29
                              Die Benz is wel een dikke cruizer! De E36 daarintegen is ook zeker niet verkeerd. Heb je echt een strakke auto van gemaakt.

                              Comment


                              • #30
                                Jammer om zowel de benz, de bimmer en de breytons te koop te zien staan op marktplaats. Tijd voor iets compleet anders ??


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X