Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daily Volvo V50

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt Lucas, maar mooi dat hij al in de kleur is!

Comment

Donderdag 31 december, de laatste dag van het jaar...alsook de laatste update voor de volvo (van 2015 alvast )
      De spoiler gemonteerd...was wel een zenuwsslopend karwij
      Met een boor in uw auto zitte is niet echt leuk :p ...
      anyway, kontje ziet er net dat leuker uit

Deze week komt ook de voorbumper, grill, grill omlijsting en mistlamcovers in de filler, zodoende die ook afgewerkt kunne worden

fotos vd spoiler

Netjes afgekit ook zodanig er geen enkel water kan tussen lopen. al de geboorde gaten hebben ook hun laagjes vernis gekregen, kwestie het blote metaal te beschermen.

Comment

Nice! Mooi afgewerkt!

Comment

Cool

Keurig afgekit inderdaad!
          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

Comment

Laatste keer met de blok geschuurd (y) alle oneffenheden zijn eruit nu is hem klaar voor in de filler te zetten. Enkel rest er nu nog de R-Design voorlip, grill en mistlampcovers om te schuren =p
            V50 R-Design facelift project begint op een eind te komen. Eindelijk

Comment

Mooi mooi....

Comment

Gisteren wat verder gedaan
                Planning was normaal om deze week de filler te spuiten, maar ben e weekje ziek geweest (nog altijd een beetje) dus heb ni kunne verder doen.. :/

R-Design lip strak gezet, klaar voor de filler. (op de foto moest ik nog verder schuren he nog niet 100% klaar)

Had er goei laagske wit opgezet, en alles natgeschuurd met den blok en ne P600. Al de puttekes zien wit...precies wel wa steenslag gehad in zen leven lol. onderkant moet nog geschuurd worden.

Mistlampcovers staan ook b ijna strak, klaar voor de filler.

Grill is geplastieklast, en geplamuurd en al geschuurd. Deze is ook klaar voor de filler

Comment

Lekker bezig

Hoe zit het eigenlijk met dat kleurtje in het interieur waar je zo geheimzinnig over deed?
                  Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

Comment

Ja idd...

Comment

Kleurtje was normaal het kleur waar de auto ging gewrapt mee worden wou het geheim houden vanwege de verassingsfactor..Maar heb ondertussen beslist om de auto niet te wrappen...
                      Dat geld ga ik gebruiken voor men echt projectwagen...dit hier is eigenlijk "maar" men daily project lol...
                      Maar is ondertussen TE uitgebreid.
                      Dus na deze "winter" zet ik nog het facelift front en men BBS velgen, endan stop ik ermee. Wil EIN-DE-LIJK beginnen aan men projectwagen die ondertussen al 6 (ja, ZES, u leest het goed) jaar in men garage staat te verstoffen..

Kleurtje was trouwens "Atomic Teal" van de 3M 1080 series.

in het zonnetje geeft dit mooie kleurschakeringen

Comment

what is dan je project car?

die a1 is wel vet (vooral die wielen)
                        Floccinaucinihilipilification

Comment

na het behalen van men rijbewijs in 2009 reed ik met een Fiesta mk4 van 99.
                          Was toen 21 jaar, en wou men auto tunen zoals iedere jongen
                          Heb toen indertijd BBS RS 101 (15x7 4x108) op de kop kunnen tikken enzo.
                          Na een jaartje rijden heb ik de volvo gekocht en sindsdien beginnen faceliften.
                          Ondertussen nog wat onderdelen bij één gesprokkeld voor de fiesta.
                          Op die 6 jaar tijd heb ik alles, behalve de schroefkit bijeen gespaard.
                          Waaronder: Volledig Zetec-s mk5 conversie. dit houdt in: voorbumper, achterbumper, zijlijsten, voorvleugels, grill, motorkap. BBS RS (oem 4x108, zeer zelden) , volledige Milltek inoxen uitlaat, Junior WRC Puma (S1600) carbonnen inlaat (nog zeldzamer dan de Ford Racing Puma inlaat)..
                          Later komt de motorswap naar een 1.7 puma blok, maar ga voorlopig de huidige motor houden..

Comment

Weet niet dat niet-leden dit topic kunnen bekijken.
                            Zoals je ziet datteert dit van 2009 :p

Comment

Cool kleurtje

Een fiesta, das even wat anders haha. Wel leuk dat je dat doet.
                              Maar als ik je goed begrijp zit er op dit moment meer werk dan kosten aan?

Doe dan wel de kofferklep even cleanen want ik vind die koffergreep echt een doorn in het oog hahaha.

Edit: had even gezocht op mk5 zetec, dat zijn zeer zeker leuke wagens!

Comment

Dit weekend men bumper, grille en mistlampcovers naar men kameraad gedaan die ze in filler gaat zetten.
                                geen spuitbus filler maar deftige 2k filler Dan alles mooi blokschuren met P600 nat endan kan de grondlaag erop, die dan blokken met P1000 nat endan breng ik ze binnen naar de carosier

Comment

Working...
                                X