Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daily Volvo V50

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Invest and enjoy, mod later

    Komt goed, tijd vliegt zo voorbij...

    Comment


    • #47
      Originally posted by LeemansJ View Post
      thx

      roofrails zijn wel maar carbonfolie :$ maar zoals ik zei, budget liet niet meer toe
      Heb nog een huisje te renoveren dat ook geld kost
      )
      Wat voor folie precies? Heb je misschien een linkje? Het lijkt wel zo'n 4D carbon print met dat hoogglans.
      Voor m'n CLk wil ik de achterskirt ermee wrappen. En evt. het centrale deel v.h dak, maar daar twijfel ik nog over....
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • #48
        Originally posted by loekaaz View Post
        Wat voor folie precies? Heb je misschien een linkje? Het lijkt wel zo'n 4D carbon print met dat hoogglans.
        Voor m'n CLk wil ik de achterskirt ermee wrappen. En evt. het centrale deel v.h dak, maar daar twijfel ik nog over....
        Het is indd de 4D carbon met hoogglans. Was vanuit ebay.co.uk besteld, 28€ incl verzending voor 150x50cm. Linkje weet ik niet meer, maar zal je zo wel terugvinden Vanop afstanden tot 1m geeft dit mooi realistisch effect, kom je korter zie je wel dat dit fake is.
        Beste effect geeft het wanneer je wagen binnenstaat met lampen. Daar heb ik het eens naast echt carbon gelegd en het enige verschil dat je zag was dat de grootte van de "weefsels" kleiner was tov het echte.

        nog wat foto's zodat je beter idee krijgt









        Comment


        • #49
          Dit weekend eindelijk tijd gehad om de R-design voorlip te monteren, en den bumper eens te presenteren.
          Twas een zwarte lip, dus heb ze snel int wit gespoten, zoda ze beter uitkwam op de foto's
          Nu da ik da wit zie is da eigl wel nog knap...doet me wa nadenken lol...
          De velgen zijn tijdelijk terug die Mondeo velgen waarvan ik het randje gepolierd heb nu. Men 16" banden zijn klets en heb geen zin om nieuwe te kopen...is toch maar tot de winter, dan zet ik men winterbanden. Na de winter komen de MK's eronder

          Maar minder goed nieuws nu ook...Kreeg de melding "storing laadsysteem, stop onmiddellijk"
          jaja, iets daarna ne verbrande geur en NIKS van stroom meer. motorkap open gedaan en alternator aant roken gelijk ne koffieshop...
          met veel geluk en veel prutsen dan toch de ruiten kunnen toedoen en auto op slot doen..(lang leven elektrisch stuurslot)
          Nieuwe alternator is al besteld en onderweg..deze zou morgen moeten toekomen, hopelijk is dit het enige dat kapot gegaan is. Batterij is jaartje oud ofzo, dus heb geen zin om die terug te veranderen...

          Nuja, als ik de foto's zo bekijk vergeet ik de problemen De V50 begint mijn zin te worden



          Comment


          • #50
            nice!

            en sucks van de alternator, nog een geluk dat heel je wagen niet is weggesmeuld
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #51
              Idd wat P zegt! Je wagen aanpassen is altijd leuk. Mooi man!

              Comment


              • #52
                Paar dage verlof gehad...
                snel de voorbumper en lip eens volledig wit gespoten (moet nog geplastieklast enzo worden, maar was om eens een globaal zicht te hebben....)

                Alles gemonteerd en testritje gaan doen

                Komt wel minder laag dan ik had gedacht/gehoopt maarja hangt nu op keuringshoogte en zal zo blijven..
                geen zin om elk jaar nieuw cardans te kopen...ene keer was genoeg.



                Comment


                • #53
                  Tijdelijk de Mondeo velgen terug gestoken met nen 215/40/18.
                  Heb hem dan maar toch volledig na beneden gedraaid...kon het ni laten
                  Hulpveren vooraan en regelpotje achteraan zitten er wel nog tussen. regelpotje achteraan gaat wel weggaan, ma hulpveren vooraan weet ik zo ni...tis nu al nipt (en neen, ik steek geen 205/35/18)

                  Voorlopig ligt hem weer properkes als daily, kan ik eindelijk op mijn gemak men bumpers in orde brengen...

                  Comment


                  • #54
                    Netjes weer.

                    Comment


                    • #55
                      Gisteren nog wat foto's gaan trekken..wel stond die enorm vuil :$


                      Comment


                      • #56
                        Die eerste!

                        Comment


                        • #57
                          thx men iPhone 4s kan soms nog verassend uit de hoek komen :d

                          Volgende update is ook al toegekomen

                          Weten weer wat doen deze winter

                          Comment


                          • #58
                            Hupla, eerste deel al gewrapt

                            ZW foto's om niet direct het kleurtje bekend te maken :p



                            Comment


                            • #59
                              Ok dan... iig geen stickerbomb

                              Comment


                              • #60
                                Nee stickerbom gaat weg heeft zen beste tijd wel al gehad
                                Was nog geprint op witte folie...dus is op sommige plaatsen afgesleten.
                                Wordt vervangen door een kleurtje en tijdens de winter komt de gehele auto in dat kleurtje

                                Comment

                                Working...
                                X