Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie doet Wat???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by DutchieSaxo View Post
    Niet om te fucken ofzo maar had je dan in principe dus een opgehemelde beveiligingsopleiding? Paar vrienden hebben het ook gedaan maar komen serieus nergens aan de bak. Ben wel erg benieuwd wat dan bv echt al gelijk als een dreiging gezien kan worden bij Schiphol?
    In theorie, ja. Alleen krijg je veel meer met wetten te maken, je hebt je ambtsinstructie omdat je gewapend rond loopt, en je komt sneller in aanraking met geweldsdelicten waar je ook voor opgeleid, getraind en geoefend moet zijn en blijven. In dat opzicht lijkt het meer op een politie opleiding, afgezien van een Opsporingsstatus en de Wegenverkeerswet e.d.

    Ik kan, mag en wil niet te ver uitwijden over wat we doen, maar we beveiligen de hoog risicovluchten naar bijv. Israël en in mindere maten die naar de US, we beveiligen waarde transporten en VIP's onder andere. Daarbij gebruiken we opleidingen die we gekregen hebben om afwijkend gedrag in mensen te herkennen, om bijv. voorbereidingshandelingen van terreurdaden te onderkennen, en zijn we preventief aanwezig ivm de altijd aanwezige dreiging van bijv. eenlingen als Tristan van der V.

    Ik ben niet iemand die pasjes controleerd bij een hek zeg maar Tis wel iets spannender dan dat. Niet veel, maar wel iets
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • #17
      MTS Werktuigbouwkunde, daarna nog even aan HBO Planologie/Verkeerskunde en Logistiek begonnen, maar mijn automotive interesses waren te sterk. -edit- Dit kwam ook doordat ik at home nogal automotive ben opgegroeid en heb van mijn 17e tot 19e jaar ook nog als junior verkoper bij Ford gewerkt tijdens vakantie en zaterdagen. -edit-

      Gestopt dus en gelijk begonnen bij een autoschadebedrijf als calculator en schade-expert.

      Na een jaar weg en onder het ministerie van verkeer&waterstaat (nu Ministerie van infrastructuur en Verkeer) gaan werken en zit daar nu al 12 jaar. Vooral o.a. nationale en Europese regelgeving m.b.t. voertuigen, typegoedkeuringen, ADR (gevaarlijke stoffen over de weg), Inspectie Leefomgeving en Transport enz. Behoorlijk praktijk vs theorie wat het zo leuk maakt (al die jaren al).
      Last edited by Suburuuh; 05-24-2014, 01:01 PM. Reason: One more job to added

      Comment


      • #18
        Elektromechanieker bij Walkro, houdt in: montage, lassen, elektriciteit, hydraulica, perslucht, lagertechnieken, PLC, storings en bewakingsdienst, koeltechnieken, smeren en balanceren van ventilators
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • #19
          Net mijn MBO diploma binnen, dus al lekker zomervakantie... Nu sta ik in de keuken (voor- en na- gerechten) en vanaf juni begin ik voor 5 weken bij Maas International (Pon, Leusden). En eind juli begin ik bij ARAG SE Nederland voor 4 weken. Begin september start ik dan weer met de opleiding HBO Communicatie.

          Comment


          • #20
            Allemaal van die sjieke beroepen..

            Ik ben internationaal chauffeur en word overrompeld door mijn Oost europese collega's!

            Comment


            • #21
              Student aan de opleiding Business IT and management, op de zaterdagen werk ik bij een distributiecentrum van de C1000...

              Comment


              • #22
                Originally posted by Riskant View Post
                Allemaal van die sjieke beroepen..

                Ik ben internationaal chauffeur en word overrompeld door mijn Oost europese collega's!
                Nou en, sjiek, valt wel mee hoor.

                Heb naast mijn studie via Randstad transportdiensten, 3 jaar op de zaterdagen en in de vakantieperiode NL rondgereden. Verdiende ook nog lekker.

                Mijn vader heeft grotendeels in mijn jeugd als chauffeur rondgereden en ik met hem mee.
                Ik heb daar nog steeds passie en respect liggen, maar de 'jonge' garde heeft het met de moderne wagens wel wat makkelijk dan toentertijd. Het zal altijd mijn back-up keuze voor werk blijven.

                Comment


                • #23
                  Recentelijk afgestudeerd aan de HTS Autotechniek te Arnhem. Mag mijzelf nu Ing. Lucas K. Visser noemen, wat uiteraard dik spang is

                  Ben sinds kort aangenomen bij Maruboshi B.V. te Amsterdam. Is de Europese tak van Maruboshi Ltd. te Japan. Zij zijn verantwoordelijk voor alle (werkplaats-)handleidingen en instructieboeken van Nissan en Infiniti, en binnenkort ook Toyota en Lexus.
                  Ik ben dus zojuist aangenomen als Technical Author en zal mij bezig houden met het documenteren van alle eigenschappen van nieuwe modellen van de bovengenoemde merken.

                  #EDIT: klus heel af en toe bij met klein onderhoud aan auto's van vrienden en familie. En fungeer als auto-wingman binnen mijn vrienden- en familiekring wanneer dit nodig is. Vooral dit laatste is waar ik veel plezier in heb en mijn autotechnische kennis op stuk kan slaan #
                  Last edited by loekaaz; 10-14-2014, 03:02 AM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • #24
                    net alle documenten binnenegebracht bij het ondernemingsloket

                    normaal binnen 2 weken zelfstandig, helaas zal de gti dan in de verkoop gaan
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by SanderZ View Post
                      Wat een leuk idee sander!

                      ik ben serviceadviseur bij een kia dealer in Rotterdam.
                      correctie, met ingang van volgende week te vinden in naaldwijk bij de renault vestiging....homo's
                      Facebook Sander Zuurbier
                      Instagram sanderz28

                      Twingo RS

                      Comment


                      • #26
                        Huh, forenzen dus?!?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by P78 View Post
                          net alle documenten binnenegebracht bij het ondernemingsloket

                          normaal binnen 2 weken zelfstandig, helaas zal de gti dan in de verkoop gaan
                          Klinkt goed! En dan op zoek naar? Ben je er al uit?

                          Comment


                          • #28
                            vw caddy of vito/vanio/v klasse, hoe doe kutdingen ook noemen lol
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • #29
                              Monteurtje bij ford...

                              Comment


                              • #30
                                monteurtieeee
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X