Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kris stelt zich voor (peugeot lover)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Heel dik!

    Kwam dit net nog tegen op Facebook, zo te zien heb je fans
    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

    Comment


    • #92
      Hij ligt strak zat hoor!

      Comment


      • #93
        update time

        overlaatst nog dikke wielen getest :mrgreen:

        19inch 8.5 en 9.5 et 35 225 35 r19

        (staan trouwens te koop)
        ik vind ze te groot



        hier nog een paar in haar zomer jasje 8)



        Comment


        • #94
          GTi

          aller eerst de 'aanslagen' verplaatst (jammerlijk geen rekening gehouden met dat de kop breder is achter de hoes, maw dit gaat terug 4mm naar beneden moeten :roll:



          de demper zelf laten afdraaien 12mm



          de nieuwe bussen om de topbus te laten passen



          totaal gegeven




          Resultaat op de gti (ene kant omdat ze terug 4mm verlast moeten worden, en ik er nog 3mm af ga laten draaien.




          (1.5cm lager vanvoor, met 0.7cm draad nog over :mrgreen: ideaal kwa comfort was het trouwens ook enkel sloeg de demper bij een zeer diepe put nog dicht.)

          Dan heb ik haar terug volledig op de kw poten gezet, en toerke gedaan.
          waar ik bij een kennis een fan had :mrgreen: :lol:





          toen heb ik ze een badje gegeven, en sindsdien niet meer aangeraakt,... :N

          Comment


          • #95
            Blijft zo gave wagen dat man!

            Comment


            • #96
              foto time

              de bumpers en de klep net gespoten.



              De achter kant in elkaar. (die schim is onze border )



              Alle trim van de voorbumper overgezet (3.5uurs werk!!!)



              Montage en opgeblonken chrome :9~



              eind resultaat
              (weliswaar zonder de koffer en de lichten... (moet eerst phase 2 scharnieren hebben :lol: :x )

              (en een nieuw centerkapke ook voor de velgen, ben er eentje verloren.... en had de verkeerde aangekregen)





              Comment


              • #97
                Beide auto's staan er heel gaaf en netjes bij!

                Comment


                • #98
                  thx

                  heb haar nog eens uitgelaten

                  mooi zicht na een nacht gewerkt te hebben en thuis komen :mrgreen:


                  grts

                  (oktober/november zou ik met de swap beginnen) een AFR meter is besteld :mrgreen:

                  nu de 605:

                  pakketje is aangekomen

                  de scharnieren en de reserve dakmoter

                  Gespoten

                  leuke foto smorgens (ja ik ben een centerkap kwijt, deze zou besteld moeten zijn)

                  en toen ik boven stond in ons badkamer dit mooie zicht de tuin en de 605 :mrgreen:


                  enkel nu is weer het contactslot aan het haperen.... :evil:

                  Comment


                  • #99
                    nog wat gevonden

                    mijn vorige 205 9jaar terug
                    toen ze daily was




                    After some mod's and not daily anymore
                    Borbet T 14inch 8J






                    the 'newer' daily back then

                    A 406 1.9TD 90hp
                    with kw variante 2 inoxline
                    borbet TD 18inch wheels

                    Comment


                    • never change a winning team...

                      al die pug's hebben een goed leven gehad zo te zien; de ex'jes zagen d'r goed uit


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Zien er goed uit! Nog plannen mee of gewoon lekker mee rijden?

                        Comment


                        • en eindelijk is de koffer erop geraakt en de facelift achterlichten thx aan mijne maat de rob (alleen is het een gedoe)

                          ook proberen de centrale aan te sturen met een universeel bakje, zonder succes, iets klopte er niet met het bakje :lol:

                          dus
                          achterbank eruit, zijpanelen eruit, hoedeplank, c-panelen ook en dan kan je aan die k*t scharnieren.

                          Resultaat :mrgreen: 'ze mag wel dringend eens gepolierd worden... ops: '


                          (hier zie je rob nog staan in de reflectie :mrgreen: )





                          plannen?
                          -flank rechts deukje (na de winter)
                          -kop eraf, en klepseals vernieuwen, en distriebutieriem +waterpomp
                          -velgen achter iets breder maken (het stoort mij zoveel plaats te hebben) 8)

                          voor de rest staat ze naar mijn zin

                          de 205kant nu
                          eindelijk even tijd tussen door gehad, om de 2 achterassen eens na te kijken welke goed of slecht is

                          uiteindelijk met dit hoopje overgebleven (stukken zullen worden gerestaureerd uiteraard 8) )



                          de aspen is als nieuw! lagers voelen ook nog perfect 8)


                          en dan de verrassing!
                          in de ene as (1.6gti met dikke trommels) een 16a17mm brede ARB stang
                          in de andere as (ook 1.6gti of rallye met dikke trommels) een 20a21mm dikke ARB stang!!!! :mrgreen:


                          en dat was dit dan.
                          (het afgevallen type plaatje blijft er af de 2.0 gaat er toch in de winter in, :mrgreen: )

                          Comment


                          • no love voor den boot


                            wss ga ik de aangepaste poten volgende week terug aanpassen , en komt ze op de 'knal' wielen terug

                            Comment


                            • Knal wielen?
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • hey hey...

                                vorige week stond ik er weer... aan de kant met de gti door de overijverige politie... :mrgreen:
                                verlaging en kleine nr was geen probleem.

                                Mijn rode pls'en jammer genoeg wel. gelukkig er vanaf gekomen met een waarschuwing.
                                Daarom toch maar even voor de resterende 2maanden (voor de swap)

                                Loekaazzz Mijn 'knal' setje gemonteerd een setje 1.9gti's met gepolierde rand :mrgreen: (moet enkel eens 2bandjes bij bestellen in de juiste maat)
                                nu 165 45 r15 voor en 195 45 r15 achter. ops:




                                en daarna de pls'en verwend en opgeborgen bij de andere pls'en :9~

                                Comment

                                Working...
                                X