Announcement

Collapse
No announcement yet.

S|W NL meeting,13 juli '14 Bussloo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • heheh achterwieltje in de lucht bij elke scherpe bocht.

    die 1.6 zijn verdomde pittig, Moet toch eens aan swap gaan denken

    maar zeker wel paar mooie bochten bij bussloo, zou er wel eens eentje dwars overheen willen zien gaan


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Doen. Weet niet of je 1plugs of 3plugs ECU hebt, maar als je 1plugs hebt is het echt blok eruit, ander blok erin en klaar. Stelt niks voor. Met mijn hokje al menig petje/audi rijder verbaasd hehe.

      Comment


      • Vanavond genoeg dwarsgegaan met een maatje van me, stonden we bij de mac en toen een paar gekken burnen en die gingen weg, twee minuten later opeens 5 politie wagens om ons heen.

        Comment


        • valt een beetje dood hier...
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • True, wou hem nog ff gaan updaten. Er moet namelijk contact opgenomen worden met het bestuur van Bussloo voor BBQ toestemming. Voelt iemand zich geroepen?


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Ik denk dat het contact opnemen het beste gedaan kan worden door iemand die er in de buurt woont,dit ivm het aangeven waar we willen staan etc.

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • Ik woon het dichtstbij maar ben niet iemand die goed kan regelen en dergelijke.
                Neem aan dat het gewoon via de mail kan? En hoeveel personen zijn we nou?

                Comment


                • Wil de regelneef aub opstaan?
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Brolli had in de OP een lijst, alleen is tie niet up2date. Ik sta er niet op.

                    Comment


                    • Ik rij waarschijnlijk met Brolli mee. Mijn 156 is niet laag of stance genoeg denk ik zo :P
                      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                      Comment


                      • M'n ouders wonen in de buurt dus ken de omgeving wel, echter heb ik het erg druk met school, werk en een verhuizing aankomende maand. Heb weinig tijd om nog te organiseren. Kan misschien wel helpen met kleine dingetjes hier en daar te regelen ma dat kan ik niet garanderen :P


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Originally posted by AR145 View Post
                          Ik rij waarschijnlijk met Brolli mee. Mijn 156 is niet laag of stance genoeg denk ik zo :P
                          Ik kom met een C4 Picasso met massive wheelgap omdat ik even niets anders heb.
                          Maar ik hoop met ies anders te kunnen komen eigenlijk....

                          Je bespaart brandstof door mee te rijden, maar daar gaat het niet om toch?!

                          Comment


                          • Ik wil best het eea organiseren maar ik ga dat niet alleen doen. Als er nog 2 man zich geroepen voelen dan hoor ik het wel dan kunnen we wat gaan voorstellen...
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • Kan wel het een en ander oppakken , dus met 1, of 2 man extra zal deze meet echt wel goed gaan


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • Originally posted by Suburuuh View Post
                                Ik kom met een C4 Picasso met massive wheelgap omdat ik even niets anders heb.
                                Maar ik hoop met ies anders te kunnen komen eigenlijk....

                                Je bespaart brandstof door mee te rijden, maar daar gaat het niet om toch?!
                                Gaat mij ook niet om de peut, wil best met de 156 komen anders hoor.
                                For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                                Comment

                                Working...
                                X