Announcement

Collapse
No announcement yet.

S|W NL meeting,13 juli '14 Bussloo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iemand al goed weer besteld!!
    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • Iemand een party tent toevallig als het niet zo is (of mag dat daar niet)?

      Comment


      • Gaat hem niet worden voor mij... arm in een mitella want heb me rechter sleutelbeen gebroken...

        Comment


        • Wat heb je gedaan dan?

          Comment


          • Van me fiets geflikkerd. :') Had een krat bier in me hand want ging naar een maatje om de vakantie te vieren. Wilde ff overpakken met mn andere hand en toen klapte me stuur opeens om. Bam op de grond. Gelukkig maar een flesje kapot :p

            Comment


            • Originally posted by RallyePug View Post
              Van me fiets geflikkerd. :') Had een krat bier in me hand want ging naar een maatje om de vakantie te vieren. Wilde ff overpakken met mn andere hand en toen klapte me stuur opeens om. Bam op de grond. Gelukkig maar een flesje kapot :p


              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Wat voor bier was het?








                Mooi balen man!

                Comment


                • Zoo zwaar kut dan. Gelukkig was de rest van't bier nog goed!

                  Anyway, rijd er niet iemand met je mee die nu achter het stuur kan kruipen ? Wil dat pugje ook zien op busloo


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Ik kan met een arm hand gewoon rijden hoor.

                    Maar mooi kleute van dat ene pilsje (en jezelf).

                    Heb je niemand die mee wil en dan rijdt?

                    Comment


                    • Wordt ook niet feesten de dag daarvoor dan hè.

                      Waar woon je? Wellicht niet te ver om voor mij naar BuzzLow?!

                      Comment


                      • Nee zou alleen komen. Rallye had ook nog wat liefde nodig, gaat dus ok niet door.

                        Comment


                        • Gasten... Sander is het nog gelukt (of gaat het lukken) met de BBQ's en kwantakosta pp?

                          Wáár gaan we nu staan plek 1-2-3 die Twan had aangegeven op pagina 2?
                          Weet ik waar ik er ergens op moet gaan.

                          Wie zal er waarschijnlijk als eerste zijn, zodat diegene ff een gsmnr door geeft via pm voor whatsapp'en of bellen als back-up, idee?

                          Dat eftal moet toch ff kappuh met winnen eejj, maar deze keer wél verdiend imho.
                          Gaat die oranje gekte weer door....

                          Comment


                          • Originally posted by Suburuuh View Post
                            Gasten... Sander is het nog gelukt (of gaat het lukken) met de BBQ's en kwantakosta pp?

                            Wáár gaan we nu staan plek 1-2-3 die Twan had aangegeven op pagina 2?
                            Weet ik waar ik er ergens op moet gaan.

                            Wie zal er waarschijnlijk als eerste zijn, zodat diegene ff een gsmnr door geeft via pm voor whatsapp'en of bellen als back-up, idee?

                            Dat eftal moet toch ff kappuh met winnen eejj, maar deze keer wél verdiend imho.
                            Gaat die oranje gekte weer door....
                            ga ik deze week doen gerben, idd een plek aanwijzen is wel handig. Wie?
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • Weetje dat ik nu pas door heb dat de 13e de finale-dag is?? WTF? die bbq moet sws op 18.00 al aan staan dan? Iedereen die van voetbal houdt (o.a. ik) gaat dan sws 19.30 weg oid..!
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Originally posted by loekaaz View Post
                                Weetje dat ik nu pas door heb dat de 13e de finale-dag is?? WTF? die bbq moet sws op 18.00 al aan staan dan? Iedereen die van voetbal houdt (o.a. ik) gaat dan sws 19.30 weg oid..!
                                is het zolang rijden voor je dan?
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X