Yooo mede BMW e36 freaks !!!
Na jaren lang een offline bezoeker ben geweest op dit forum heb ik besloten me zelf ook eens te voorstellen.
Ik heet ilkay,ben inmiddels al 22 jaar en ben wonende in Amsterdam en ben van turks afkomst. :duimen:
De ziekte met voertuigen begon allemaal op mijn 16e toen ik mijn eerste brommer kreeg,dat uiteindelijk uitliep tot sprintscooters 28,9pk mina hor-lc-dd twins tuned,28mm keihin,evo 1 cil,hebo uitlaat, mhr overange enz enz... kenners weten precies wat ik bedoel. :ja:
na zoveel jaren de auto's te heb opgeknapt en vervolgens heb verkocht ben ik het nu wel best zat geraakt en ben van plan deze e36 328i aankomende jaren niet weg te doen.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb best wel veel voertuigen gehad maar hier ga ik alleen mijn e36 online zetten.
Motto ''LAAG EN BREED''\
hier een paar van foto's van de scooters die ik had opgebouwd

waar het allemaal gebeurde

Mijn eerste bmw was een e36 325i non vanos coupe

tweede bmw e36 320i vanos cabrio

derde bmw e36 318is 16v coupe

vierde bmw e36 325i vanos cabrio

vijfde bmw e36 325i vanos cabrio puur voor de handel gekocht en opgeknapt

dus dat was de verledentijd :tong:
Ik wilde vervolgens een nette cabrio 328i met hardtop en heb toen deze gehaald
en ben bijna nog elke dag bezig met de auto dus ik zal zeggen bekijk de foto's want die zeggen meer dan 1000 woorden. :P

staat nu in de wintermode

Ff de auto grondig gewassen en hier nog fatsoenlijke fotos

WELCOME 5inch velgranden
[/URL]

Heb nu yokohama 245/35/17 bandjes
Heb de wielkasten extreem moeten uitrollen waardoor de wielkast randen gewoon helemaal gef*ckt zijn.
Achter wil ik de auto nog wat lager zetten inverhouding met de voorkant,en de wielkasten ga ik binnenkort weer strak maken
Hier een paar fotos
Voor diegene die instagram hebben zie mijn acount voor meer fotos en snellere updates. Ilkay_e36

Na jaren lang een offline bezoeker ben geweest op dit forum heb ik besloten me zelf ook eens te voorstellen.
Ik heet ilkay,ben inmiddels al 22 jaar en ben wonende in Amsterdam en ben van turks afkomst. :duimen:
De ziekte met voertuigen begon allemaal op mijn 16e toen ik mijn eerste brommer kreeg,dat uiteindelijk uitliep tot sprintscooters 28,9pk mina hor-lc-dd twins tuned,28mm keihin,evo 1 cil,hebo uitlaat, mhr overange enz enz... kenners weten precies wat ik bedoel. :ja:
na zoveel jaren de auto's te heb opgeknapt en vervolgens heb verkocht ben ik het nu wel best zat geraakt en ben van plan deze e36 328i aankomende jaren niet weg te doen.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb best wel veel voertuigen gehad maar hier ga ik alleen mijn e36 online zetten.
Motto ''LAAG EN BREED''\
hier een paar van foto's van de scooters die ik had opgebouwd

waar het allemaal gebeurde

Mijn eerste bmw was een e36 325i non vanos coupe

tweede bmw e36 320i vanos cabrio

derde bmw e36 318is 16v coupe

vierde bmw e36 325i vanos cabrio

vijfde bmw e36 325i vanos cabrio puur voor de handel gekocht en opgeknapt

dus dat was de verledentijd :tong:
Ik wilde vervolgens een nette cabrio 328i met hardtop en heb toen deze gehaald
en ben bijna nog elke dag bezig met de auto dus ik zal zeggen bekijk de foto's want die zeggen meer dan 1000 woorden. :P

staat nu in de wintermode

Ff de auto grondig gewassen en hier nog fatsoenlijke fotos

WELCOME 5inch velgranden

Heb nu yokohama 245/35/17 bandjes
Heb de wielkasten extreem moeten uitrollen waardoor de wielkast randen gewoon helemaal gef*ckt zijn.
Achter wil ik de auto nog wat lager zetten inverhouding met de voorkant,en de wielkasten ga ik binnenkort weer strak maken
Hier een paar fotos
Voor diegene die instagram hebben zie mijn acount voor meer fotos en snellere updates. Ilkay_e36

Comment