Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Benz Build Thread!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Fuck monster truck.... Die zou spontaan minderwaardigheidscomplex krijgen....

    Hahaha dis wel erg hoog...

    Ben benieuwd man, erg netjes zo...
    Qua banden zou ik dit houden....
    Zoals het nu staat ziet het er niet uit...
    Maar als je dadelijk echt verlaagd ben denk ik dat je dat veel minder opvalt..
    Last edited by Riskant; 03-12-2014, 07:54 AM.

    Comment


    • #62
      Ik zou eerst verlagen en dan pas band wisselen!

      Over Benz monster truck gesproken... De Top Gear uitzending van 3 weken geleden in Dubai met die AMG 6 Wheeler en dat die oude benz met monsterwielen voorbij komt rollen...

      Comment


      • #63
        mwah op de fotos lijkt het nog mee te vallen maar de voorbanden zijn echt te klein. Ook zonder verlagen is dat goed te zien. Wielkasten zijn in de breedte vrij fors dus dan is zo'n platte band icm 18 inch echt niet mooi.

        Comment


        • #64
          Gezien de stretch die je hebt op de achterwielen, zou ik voor de 205 gaan. 215 komen ze misschien onder een andere hoek te staan dan achter...?

          Had je voor deze trouwens wél passende centercaps?
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #65
            ik snap je wel dat het wat smal lijkt

            205/40 of 215/40 veel hangt af van het merk welk resultaat je krijgt

            en zo'n kleur hout?

            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #66
              Ja dat lijkt me ook erg tof, ben vandaag begonnen met een mal te maken van karton.Moet wel goedkomen.

              @Loekaaz: Jazeker heb ik hier centercaps voor, heb vorige week nieuwe logos laten maken:



              deze passen ook op de voorvelgen maar was op de foto toch maar even testfit dus ze zaten er niet op. Moet ook nog nieuwe wielbouten e.d. halen want dit ziet er niet uit.

              Comment


              • #67
                DIK! Goed werk! Karl en Gottlieb zouden trots op je zijn

                Originally posted by Twannnd View Post
                Moet ook nog nieuwe wielbouten e.d. halen want dit ziet er niet uit.
                Ken je probleem. Elk jaar moet er bij mij wel een likkie verf overheen. Blijft maar rotten die troep
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • #68
                  Haha hoop het Lucas!

                  Update:

                  nee helaas velgen e.d. zitten er nog steeds niet onder. Wacht nog op banden. heb toch 215/35/18 besteld alleen dan nieuwe. degene die ik nu had waren gaar en alleen om te passen. vandaag mn achterveren binnen gehad (Koni). hoop dat ze voor wat minder veerweg gaan zorgen

                  Comment


                  • #69
                    Update:

                    ja de wielen zitten er eindelijk onder. auto moet nog verlaagd worden dus don't worry.! wil eerst even proberen hoeveel ruimte ik heb met veerweg e.d. maar ik denk dat ik er zeker zo laag mee kan als met de bbs''en. op de foto had ik ze er net onder zitten dus hij is nog wel iets gezakt nu de veren zich 'gesteld' hebben. Volgende week heb ik weer tijd en dan gaat ie omlaag:






                    moet ook nog even de logo's in de voorvelg plaatsen, heb ik nog geen tijd voor gehad, en even nieuwe wielbouten rondom halen want die verroeste is ook geen gezicht.,

                    Comment


                    • #70
                      staat prachtig man,
                      vooral met de kit eromheen in dezelfde tint, nuverlagen en een klein beetje rake geven.
                      verder niks meer aan doen, ies perfect zo


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • #71
                        Ben het geheel eens met mijn mede stokbrood rijder!

                        Comment


                        • #72
                          thnx boys, inderdaad iets meer rake, verwacht dat ik rondom 5cm kan zakken. achter zal de band bovenaan helemaal in mn wielkast vallen. dus dit is pas het begin maar ben er al erg tevreden over. Die beplating en bumpers en harten zijn allemaal dezelfde kleur(iets donkerder als origineel), vind dat ook echt nice geworden.

                          als ik 5 cm zak komt ie rondom ook op negatieve camber te staan, nu hebben vooral de voorwielen een klein beetje positief camber en dat moeten we niet hebben.

                          Comment


                          • #73
                            Ik (als momenteel nog fransoos rijder) ook hoor. Mooie combi!

                            Comment


                            • #74
                              hahah jup, da heeft de oude van w126 uit '79 van een maat van me ook. hoog op zn poten zag het er niet uit, maar eenmaal vol beladen had ie leuk wat camber achterop


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • #75
                                hnnnnggggggggg

                                weetje wat jij moet zien te scoren? Zo'n setje facelift zij-skirts
                                Zo van de zijkant ziet ie een beetje ielig nog....
                                Last edited by loekaaz; 03-26-2014, 12:18 PM.
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X