Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik zou dan wel voor,zoals degene die mijn ATSen gedaan heeft het noemt,voor middel antraciet gaan,hoe donkerder je ze maakt,hoe kleiner ze lijken.

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • Mee eens, het valt wel mee, moet matchen met de bies voorkant en de diffuser achter.

      @ BuzzLow nader te beoordelen!


      Zitten wel de verkeerde bandenmaat op de Ford OEM 18ers, 225/40 ipv 235/45.
      Nog ff checken straks dus.

      Wel leuk om het lekker OEM(+) te houden, ook voor winter rims en wat groter (18").

      Window visors zijn onderweg vanuit Germany.
      Moet nog kiezen uit 2 tinten groen voor op de voorzijruiten en de driehoek ruit daarvoor.
      Snel maar eens langs gaan daar, I just need to find some time.

      Comment


      • [ame="http://www.youtube.com/watch?v=LjLhrQ7JcKE"]Ford Galaxy FLAMETHROWER - WORLD'S HOTTEST MPV - YouTube[/ame]

        Comment


        • WTF! Dat is wel erg extreem haha.

          OEM 18" valt af, eigenaar heeft geen foto's van de huidige staat of wil ze niet nemen.
          Bandenmaat wijkt ook te veel af, maar het bovenstaande is gelijk einde contact.
          Het is ook nog geen winter eejj. Geen haast mee. Leek alleen wel mooi.

          Comment


          • Cleaned the engine bay....



            En wat visors gemonteerd....




            Nu rap nog eens m'n remmerij zwart spuiten en de zwarte moeren d'r op.

            Comment


            • And so it begins...

              maar goed bezig man


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • Don't tell me girl.... Lol.

                Comment


                • wat zouden nu ideale maten zijn qua velg hieronder?
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Meer compleet pics!
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Originally posted by P78 View Post
                      wat zouden nu ideale maten zijn qua velg hieronder?
                      Gewoon die 20's denk ik. En anders belachelijk dikke 19"
                      Misschien dat je met wat adapterwerk van die dikke X5 wielen kan monteren:

                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Ik zuig met photoshoppen maar plat op z'n pens, die 20ers flink spacen, and you're golden..



                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • @ Twan, wreed haha.

                          @ Vladi, straks zwarte lugnuts er op, morgen een wash en dan ff een mini-shoot!

                          @ P, ja wellicht zoiets. Jaguar, Volvo, Lincoln en LandRover wheels kunnen.
                          Anders met adapters natuurlijk. Maar wellicht dat de fitment mooier kan met deze 20ers.

                          Verder staat 9x20 ET40 mooi Flush zonder spacers. Maar 10ers moet met wat poke ook kunnen m.i.
                          Maar dan moet het wel met air, function above form deze keer (helaas).

                          Comment


                          • Nog niet de 'lugs' die ik wil, maar wel een hele verbetering...



                            Twee wielen aan één kant gedaan...



                            De andere kant volgende week maar, tool broke



                            Comment


                            • Vandaag gekeken of de folie nog wat effect zou hebben, ja zeker nog wel wat!
                              Nu nog een afspraak inplannen. De voorportierruiten en het driehoeks raam ervoor dus.
                              Net een paar tinten groener en dus meer een match met de achterste ruiten.

                              Comment

                              Working...
                              X