Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dik hoor. Zeker vol potentie.

    19 inch gallardo wielen is het eerste wat in mij opkomt

    Comment


    • Dikke familiebak ja. Lekker luxe.

      Comment


      • Originally posted by mayhem View Post
        Dik hoor. Zeker vol potentie.

        19 inch gallardo wielen is het eerste wat in mij opkomt
        Leuke eerste ingeving hoor, maar die wielen zijn er al her en der....
        Last edited by Suburuuh; 05-23-2014, 01:48 PM. Reason: Spelling

        Comment


        • AHK zit er onder en zie je bijna niets van (foto volgt nog).

          Verder vers (2014) rubber ontvangen voor achter en volgende week monteren en uitlijnen.

          Dan remklauwen en -disc's zwart maken, zwarte wheelnuts monteren en window tint.
          Ik wil de voorste portieren in dezelfde tint als achter en ook de zij-driehoek-raampjes daarvoor.
          Scheelt warmte en pottenkijkers.

          Comment


          • Originally posted by Suburuuh View Post
            Leuke eerste ingeving hoor, maar die wielen zijn er al her en der....
            Valt redelijk mee, het meeste is replica.

            De echt mooie zijn enkel nog iets duurder, de 2 delige Callisto wielen, PUC heeft ze onder een Golf ooit gehad. Superdik wiel.



            Comment


            • Als dat zo is, dan is het nog te overwegen. Het duurt nog 1,5 jaar tot winter 2016.

              Comment


              • Zoek de koppeling (en nu zat ik nog gebukt), dus zie je nagenoeg niet.




                En 'baptised'.... (re-production na publicatie op IG)

                Comment


                • Nice! Echt een mooi ding man! Denk dat je (op het gem. verbruik na dan) hier echt een topwagen aan hebt... Ben benieuwd naar je bevindingen na de chip.
                  Denk trouwens dat zo'n S-Max ook wel een dik setje VIP wielen kan handelen

                  Succes met de nieuwe aanwinst!

                  EDIT: Even de feauteau-soep-VAN-shitzle aside, vind ik de wielen wel bruut staan
                  Last edited by loekaaz; 05-24-2014, 03:50 AM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Thanks, verbruik wist ik natuurlijk .

                    Ik heb 3 jaar geleden op 19'' Sessanta gereden en die bevielen goed.
                    Doordat er net nieuwe sessanta's voor liggen, heb ik ook nu nog voor dezelfde band gekozen.
                    Dus rondom eigenlijk 8mm nieuw profiel, eens kijken hoe het loopt onder de S-Max.

                    Daarna wellicht terug naar mijn persoonlijke voorkeur voor zowel motor als auto; Bridgestone.

                    Comment


                    • Zie nu de shop pas. Wielen, zou kunnen, lekkere dish zeg!

                      Lachen, mijn vriendin, huh stance/works stikkert?
                      Ik; 'ja, wil je het weten?'
                      Zij; 'Nee, niet echt.'


                      Verder zojuist, bagagerek, sunvisors en wielmoeren in bestelling geplaatst.
                      Ben verder aan het informeren naar mogelijkheden/kosten tinten overige zijramen.

                      Comment


                      • Gaaf man! Kleur maakt het wel helemaal af

                        Comment


                        • Kwam daarstraks aanrijden met de fiets: "Wow, die bak is dus rete strak in het rood en van mij!"

                          Dag in, dag uit, begin het steeds mooier te vinden en wordt steeds blijer van mijn aankoop.

                          Comment


                          • zou wel moeten naar zo'n speurtocht

                            Comment


                            • Jaahaa, het is het totaal waard geweest! En een beetje geluk dat deze te koop kwam.

                              Comment


                              • Ff iemand aan het polsen voor wintermode rims in Ford OEM 18"

                                Kunnen de huidige 20ers in die periode mooi antraciet worden!

                                Oops

                                Comment

                                Working...
                                X