Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tis totaal geen comment hoor

    air, cups, hydro, static, het maakt me allemaal zoveel niet meer uit (ouderdom zeker )
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Keurig!

      Veel verschil merkbaar? Dat vraag ik me eigenlijk altijd af als iemand een intercooler monteerd..
      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

      Comment


      • Originally posted by Suburuuh View Post
        I'll just leave this here...

        Nice

        Comment


        • Ik zou echt een Hks dumpvalve kopen, dat maakt t af. En wel een echte!

          Comment


          • Originally posted by Kris View Post
            wat is eigenlijk je wielbasis? qua mm?
            285cm


            Originally posted by DutchieSaxo View Post
            Netjes gerben, ziet er goed uit!


            @P, k ben nog steeds een groot voorstander van een S Max op air, 't ziet er zo onwijs gaaf uit.

            al ik snap gerbens' keuzes volkomen hoor. 't resultaat mag er absoluut wezen.
            Thanks!

            Originally posted by P78 View Post
            bagged s-max gerben

            ....duidelijk chop maar het heeft wel wat
            maar die chop is hiddious!


            Originally posted by Justdont95 View Post
            Keurig!

            Veel verschil merkbaar? Dat vraag ik me eigenlijk altijd af als iemand een intercooler monteerd..
            Vooral in je hoofd... voorlopig. Ik heb een grotere gemonteerd.

            Maar als het uitlaatsysteem in Maart wordt aangepast, dán wel natuurlijk!

            Originally posted by Twannnd View Post
            Ik zou echt een Hks dumpvalve kopen, dat maakt t af. En wel een echte!
            Goh... laat ik je die net gisteren afhandig gemaakt hebben

            In April met de re-map maar eens monteren.


            Comment


            • Dus.... staat de HKS BOV al weer te koop. Blijkt dit bij mijn motor niet te werken....LMM failures...


              Maarrrr.... inmiddels de S afgegooid bij Celtemp in Ridderkerk voor fase 1 van het uitlaatsysteem.
              Dan 1,5 week rijden en daarna beslissen of de OEM einddempers blijven met nieuwe eindtips of custom afbouwen met custom dempers.

              Can't wait for the sound!

              Nog geen foto's vooralsnog, hoop morgen wat te zien.
              Last edited by Suburuuh; 03-17-2016, 04:09 PM.

              Comment


              • custom dempers!

                custom dempers!

                custom dempers!






                ohnee





                GEEN dempers!

                GEEN dempers!

                GEEN dempers!

                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Haha, het moet een sound krijgen, geen irritante brom.

                  Zie het als een goede geluidsinstallatie die hard kan maar mooi zuiver klinkt.

                  I.p.v. 180db te willen halen en er geen middenweg is te vinden qua volume....

                  Ik hoop morgen wat foto's te zien en te horen dat hij klaar staat.

                  Comment


                  • Goed nieuws ...... en slechter nieuws...

                    Inmiddels fase 1 van het uitlaatsysteem voltooid bij Celtemp Car Equipment te Ridderkerk (David toffe gozer!)

                    Dus fase 1 is vanaf de turbo 3" downpipe / 200cell cat / Magnaflow sportdemper en dan 2,5" naar de OEM achterdempers toe.

                    Dit was om even het geluid aan de horen voordat een compleet custom systeem te hard zou kunnen worden....

                    Maar hij klinkt nu nog steeds stock

                    Dus ik was er bij het ophalen gelijk al uit. Custom all the way.
                    Het systeem wordt over 8 dagen afgebouwd als custom, met een V-band met 2,5" pijp op 2 kleine dempers en deze MOETEN geluid gaan genereren. Don't care how much though!

                    Anywayz.... ploaties dan maar.













                    En 8 april a.s. staat de re-map en vermogensbank bij Easy-Tech (Paul Welther) gepland!

                    Comment


                    • Vergeet ik ff dit nog zeg

                      2 Weken geleden bij Beek AutoRacing in Den Haag geweest voor Tarox Sport Japan discs en Tarox remblokken (Ferodo) inclusief Goodridge remleidingen.

                      De kleine korte remleidingen zijn vervangen door langere i.v.m. nog een mini remslang en leiding die er nog voor zat.

                      Remt echt zó veel beter, maakt iets meer geluid, maar niet irritant in ieder geval.









                      Comment


                      • Serieus tuning allemaal!
                        For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                        Comment


                        • DIK!

                          Ben benieuwd naar het geluid van de uitlaat zodra die full custom is
                          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                          Comment


                          • Lekker bezig Gerben, ben benieuwd naar het geluid dalijk
                            Visit my photo page

                            MWPhotography

                            My sw thread
                            Funfer Business

                            Comment


                            • Hij moet nu eens geluid gaan maken!
                              Maar gezien de ruimte met kleine dempers, moet dat goed gaan komen.

                              Morgenvroeg een plan van aanpak met Celtemp aka David doornemen!

                              Comment


                              • Fase 2... met Simons (Zweedse fabrikant) einddempers.



                                Bij het ophalen dacht ik , klinkt goed van buiten, je hoort het best van binnen, lekkere gorgel er in bij het schakelen of gas los op compressie.

                                Maar nog diezelfde dag wat kunnen rondrijden, snelweg, binnendoor etc. etc.
                                S'avonds nog even Rotterdam in en toen wist ik het eigenlijk al wel.

                                Dit gaat hem niet worden..

                                Van buiten klinkt hij echt fantastisch, maar onder de 3000rpm is het een gedreun dat gewoon niet leuk meer is. Heel zwaar en het komt zo het interieur binnen, zelfs deurpanelen resoneren!

                                Het is jammer, maar de originele schotten einddempers komen terug op het rvs systeem.
                                Dan is hij als daily family racer weer aan te horen.
                                Ach, de winst zit toch in het begin met de 3"downpipe en vervolg.

                                Ik ga het 'gorgelen' nog het meest missen, maar ik kan niet anders beslissen.

                                In de toekomst ga ik misschien nog eens experimenteren met dempers, maar nu niet.

                                Volgende week wordt het allemaal aangepast of tijdelijk voor de vakantie even terug naar de stock achterpijp met dempers.
                                Ik heb de remap dus moeten verplaatsen naar mei helaas.



                                Wel is de S qua lak weer shiny, waardoor ik twijfel of ik het (gedeeltelijk) overspuiten voor volgend jaar wel door moet laten gaan...

                                Gelijk gisterenavond nog een shoot in Rotterdam gedaan met JJ. aka Jurre-Jan (en ruittie aka Niels) en wat het kleine schermpje liet zien, komen daar mooie foto's uit!

                                Comment

                                Working...
                                X