Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suburuuh's story intro intermezzo...
Collapse
X
-
Ik had zelf ook mijn twijfels, maar vind het juist bij het sportieve powerrrr karakter passen!
Leave a comment:
-
owyeah! was effies bang dat het een saaie leasekleur zou worden maar staat echt mooi man.
Leave a comment:
-
Dit zou de enigste in NL moeten zijn in 't rood! En hij is al zo fully loaded inside.Originally posted by brolli21 View PostWhaha,gaaf Gerben,op naar een dikke s-max,bijna net zo exclusief als een oude alfa
Zit trouwens wel iets leuks achterin voor de BBQ meet in BuzzLow.
In het echt nog mooier. Vind het zelf wel erg cool dat het geen metallic is.Originally posted by bmxdude View PostStaat'em best goed dat rood.
Thanks!Originally posted by DutchieSaxo View PostMa serieus Gerben, props voor de gehele "hunt" naar een nieuwe wagen, mooi om te zien dat het zo'n dikke S-Max is geworden Hij ziet er netjes uit!
Maar hij moet nog ietsje dikker hoor, het kan echt nog wel lol.
Ik heb een 2014 / 2015 / 2016 planning in mijn hoofd met een paar prioriteiten.
Oh en ik ben wel sinds gisteren nog enthousiaster doordat ik mijn C4 per 1 juni al in mag leveren WooHoo! Meer modificatie money on the bank.
Leave a comment:
-
Originally posted by Suburuuh View PostJahaa peeps, dat gaat als de brandweer,
Ma serieus Gerben, props voor de gehele "hunt" naar een nieuwe wagen, mooi om te zien dat het zo'n dikke S-Max is geworden Hij ziet er netjes uit!
Leave a comment:
-
Whaha,gaaf Gerben,op naar een dikke s-max,bijna net zo exclusief als een oude alfa
Leave a comment:
-
Was iemand mijn sign al opgevallen?!
It looks like I'll be driving this in a few days.

Jahaa peeps, dat gaat als de brandweer, luxe all over én nog roomy ook.
Als het volgende week ook allemaal nog in orde is, wordt 'm dat.
Meer pictures volgen daarna en dan zal ook ook mijn mod list neertikken.
Ik zal dan de OP aanpassen en een nieuw topic aanmaken.
Leave a comment:
-
Ga ik onthouden.Originally posted by JJ. View PostBen heel erg benieuwd! Klinkt allemaal zeer goed.
Mocht je ooit iets van een custom RVS downpipe of uitlaat willen dan kan ik samen met een maat van me daarin wel wat betekenen.
Huh? Ah, was niet aan mij gericht. Lol.Originally posted by brolli21 View PostAfhankelijk van de prijs heb ik met de tijd misschien wel intresse in een mooie rvs downpipe
Leave a comment:
-
Afhankelijk van de prijs heb ik met de tijd misschien wel intresse in een mooie rvs downpipe
Leave a comment:
-
Ben heel erg benieuwd! Klinkt allemaal zeer goed.
Mocht je ooit iets van een custom RVS downpipe of uitlaat willen dan kan ik samen met een maat van me daarin wel wat betekenen.
Leave a comment:

Leave a comment: