Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voorlopig zou ik niet weten waarom ik er binnen 5-8 jaar vanaf zou willen.

    Of wellicht een nieuwere versie

    Comment


    • VEEL beter, heb je trouwens nog veel draad over?

      Comment


      • Achter max laag, voor kan hij nog behoorlijk lager, maar dan ga ik spatborden vernielen.

        En doordat hij niet lager kan achter en ik niet hou van ongelijkheid in hoogte, staat hij nu perfect imho.

        Comment


        • Nieuwe wintermodus

          Ik kwam bij toeval op IG 18inch BBS CK velgen in 5x108 tegen.
          Alleen ff mijn winterbanden swappen en OEM 18inch verkopen en klaar..... dacht ik.

          Blijkt het 19x8 et42 te zijn als ik daar in België sta.... hmm.

          Nog wat van de prijs af en de gok genomen.

          Er bleek 1 velg krom, die laten richten, 245/40-R19 Pirelli Sottozero winterbanden gevonden én mijn OEM 18inch en spacers verkocht.

          Got to save them wheels right! Voor een winterset is de toestand van de lak netjes.

          Maar ik zit er aan te denken om ze zijdeglans zwart te laten spuiten volgend jaar met rode BBS centercaps.

          Ze vallen even breed als mijn zomerset met 20x8,5 et48.








          Comment


          • Staat er erg netjes bij zo als winterset mag je niet klagen vind ik!

            Comment


            • Doe ik ook niet

              Comment


              • Zeker niet verkeerd!

                Blijft raar om een S-max te zien zonder de kinderlijke stickers ergen in een hoekje op de ramen van de achterportieren te zien
                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                Comment


                • Still daddy's car, not theirs lol.

                  Comment


                  • nette winterset Gerben! Ben benieuwd wat de planning voor 2016 is

                    Comment


                    • 2016 is here


                      Airtec FMIC besteld en ontvangen. Binnenkort maar eens monteren (no rush).




                      Scheelt behoorlijk met het OEM FMICje..






                      Ondertussen al wat informatie ingewonnen de afgelopen weken m.b.t. een uitlaatsysteem (meer karakter uit het blok).

                      Uiteindelijk waren er twee opties;
                      - Full exhaust system van Scorpion GB (eigenlijk voor de MK4 Mondeo 2.5T).
                      - Custom fabriceren door Celtemp in Ridderkerk.

                      De wens is natuurlijk een dikke downpipe met 200cell racekat in 3""of 2,75" met daarachter nog een sportcat en sportdemper + einddempers.
                      Betrouwbaarheid en kwaliteit zijn prio, maar de prijs doet ook veel.

                      In maart maakt Celtemp er een 3" custom downpipe met 200cell racekat + sportcat en sportdemper tot de achteras onder en blijven de OEM achterdempers even zitten.

                      Dan kan ik de sound aanhoren voor een weekje en beslis ik of er nog andere eindpijpen en einddempers op komen (dan is het geluid toch nog te zacht). Zo niet, dan krijgen de huidige dempers (in goede staat nog) een refurb heat coat en andere eindstukken.

                      De OEM einddempers zijn nogal square en er is dus weinig lengte beschikbaar voor reguliere einddempers.

                      Hoe dan ook

                      En dat alles voor 50% of minder dan wat het Scorpion systeem had moeten kosten in aanschaf/verzenden/monteren.

                      Comment


                      • I'll just leave this here...

                        Comment


                        • Dik heurrrrr
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • wat is eigenlijk je wielbasis? qua mm?

                            Comment


                            • bagged s-max gerben







                              kwam ik dit tegen



                              duidelijk chop maar het heeft wel wat
                              Last edited by P78; 02-12-2016, 03:40 AM.
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Netjes gerben, ziet er goed uit!


                                @P, k ben nog steeds een groot voorstander van een S Max op air, 't ziet er zo onwijs gaaf uit.

                                al ik snap gerbens' keuzes volkomen hoor. 't resultaat mag er absoluut wezen.


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X