Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik haat wachten haha ben benieuwd!

    Comment


    • Zow dan, mocht u het op IG gemist hebben...

      Ford (Mondeo) 18x8J winterset (waarschijnlijk nog plastidip'n) met 8mm winterset van Kumho voor weinig gescoord.




      Het verbruik is zoals verwacht..

      Comment


      • nette set voor wintervelgen!
        Gelijk maar ff toegevoegd op IG
        Last edited by JJ.; 06-19-2014, 01:09 AM.

        Comment


        • Mooi setje heb je ook gelijk toegevoegd!

          Comment


          • Ja, erg tevreden over. Wilde graag Ford OEM in 18 en minimaal 8J.

            En als je geen druk hebt bij het zoeken in de juiste periode van het jaar, kom je eens wat tegen.

            Maar wil ze niet zilver laten hoor, maar dat komt mettertijd nog wel.

            Comment


            • Ben natuurlijk aan 't neuzen naar ultra low mogelijkheden tot verlagen volgend jaar. Denk aan tuck'n met de 20ers!
              Ik laat airride voorlopig nog in de 'kast' maar denk dat ik niet blij ga worden van alleen KW var.1?!?

              Ik ga ook eens informeren naar custom verlagen en zelf iets samenstellen.
              Ik wil voorkomen dat ik geld uit ga geven en niet laag genoeg kán namelijk.

              Dinsdag eindelijk langs mijn huis tuner Boy Huijzer Motorsports om eens te bekijken hoe of wat voor een zo mooi mogelijk ronddraaien van dat 'torretje' voorin. Wie weet iets meer (volgend jaar?).

              Kan ik gelijk een wat foto's nemen.
              Last edited by Suburuuh; 06-21-2014, 02:06 AM. Reason: More text

              Comment


              • Vandaag langs Boy Huijzer geweest, maar hij kon niets voor mij betekenen deze keer.
                Maar wel naar een andere 'bekende van hem' tuner doorverwezen, dus binnenkort even mail weg sturen.

                Gelijk maar een eerste shoot gedaan, speciaal ook voor Vladi













                Verder ga ik in overleg met Kean Suspensions om te kijken wat de mogelijkheden bij mijn wensen zijn voor volgend jaar. Ik krijg voorlopig een goed gevoel bij wat ze doen en hebben gedaan.

                Kijk dit is een S-Max met KW var.1 maxed out.... das nog te hoog!
                (wielen zijn 20x8,5J et38 meende ik)



                Comment


                • pff dat ding vreet 20'ers alsof 't niks is.

                  toch, elke keer als ik em zo zie denk ik: Bags are the way to go bij deze bak,

                  wel erg benieuwd wat Kean Suspensions eventueel kan fixxen met coils. mocht dat goed uitpakken dan ga ik ook eens bij ze aankloppen voor de Saxo. rij nu letterlijk op de bumpstops en mis wel beetje m'n comfort.


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Dáárom lijkt het mij zo gaaf om tucked te gaan deze keer, maar static doet meer dan air. Air gaat altijd laag en plat eejj...

                    Comment


                    • ja i know, ben zelf ook geen voorstander van air bij m'n eigen auto. begrijp me niet verkeerd, ziet er altijd knetterbaas uit maar this te makkelijk. normaal rond rijden en alleen bij shows & parkeren ligt de auto op z'n pens.. Toch deze auto schreeuwt naar mijn idee om airride. zo veel mogelijk Tucked


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Vergeet ook niet de mindere rijeigenschappen die je ook hoort en leest!

                        Ik wil geen zwabber auto, maar wie weet wordt het tegendeel bevestigd mettertijd?!


                        Verder nog een vautje gemaakt bij de bestelling uit GB, d*mb@ss me!
                        Dus 2night een nieuwe bestelling geplaatst nog voor eind v/d maand gelukkig.

                        Comment


                        • Die airlift? sets schijnen heel goed te zijn en niet onder te doen voor een schroefset.
                          Maar die zullen geen kant en klare set voor jouw auto hebben, niemand denk ik.

                          Comment


                          • Dikke kar man!
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • @ JJ, er moet zeker wat gefabriceerd gaan worden. Maar ik wil graag 1x geld uit geven.
                              En niet eerst coils en dan nog eens air.

                              Thanks Vladi.

                              Comment


                              • Ik vind hem nu al dik laat staan als hij dalijk plat is!

                                Ben benieuwd hoe hij er bij komt te staan!

                                Comment

                                Working...
                                X