slaapkop haha
Announcement
Collapse
No announcement yet.
polo 9n
Collapse
X
-
Originally posted by ruittie View PostJa die van jou ziet er ook wel leuk uit! blijf een zwak houden voor dat model a4
Volgens mij valt mijn auto niet zoveel meer op nu ik niet meer van die brede velgen eronder heb liggen haha, vandaag zat je weer voor je uit te kijken
Moet spacers hebben
Comment
-
Er is de laatste tijd niet veel aan de polo gedaan aangezien ik nu bijna 3.5 maanden in een ziektewet zit (geopereerd aan men schouder) verder niks belangrijks dus de polo stond/staat op een laag pitje..
Hij heeft veel aandacht nodig als ik weer kan beginnen.
Distributie met waterpomp heb ik al liggen
Olie + filter brandstoffilter en bougie's
Nieuwe velgen of gewoon de audi's er nog even ondergooien heb ook 4 nieuwe 195 40 nangkangs liggen.
Al doe ik deze velgen er weer onder moeten er eerst ook nog bumpstops onder aangezien ik men schermen wel eens raak...
Oja en de koppeling is ook aan zen einde bijna dus die moet ook nog gedaan worden...
Comment
-
die ziet er nog strak uit
onderaan ook?Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Dat weet ik nog niet maar kwa dorpels en roest op bekende plekjes na mijn weten valt het allemaal mee!
Geen roest op dorpels in de kofferbak of bij de ramen!
Ook de bestuurders deur enig sinds van de deuk ontdaan wat je al niet met een beetje duwen en tikjes kan doen!
Comment
-
Nog even bezig geweest met de golf vorige week!
Verlaagd (moet nog lager)
Velgen eronder
De velgen die eronder zitten moeten opgeknapt worden of ik ga opzoek naar andere wielen even kijken! Er moeten zoiezo andere banden omheen want deze zijn veel te groot!
En nog 1 met de polo.
Comment
Comment