Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gespot in nl of be

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kwam vanmorgen een fisker tegen

mat groen, nl kenteken

maar hij kwam zo snel dat ik niet meer de tijd had om een fotootje te nemen

maar leve het interweb

Floccinaucinihilipilification

Comment

Vladi, deels wel met je eens...

Zijn veel bandwagoneers ...
      Gewoon scheit aan hebben...

Zodra er een nieuwe trend is ben je daar ook weer vanaf...

Comment

Originally posted by vladi View Post
        eckte strijders hoeven niet te pronken met op welke paginas ze link doen.

Ik ben al erg lang lurker en sinds een tijdje ook forumlid, maar ik zou nooit zo'n sticker plakken.
        Komt ook voornamelijk omdat de term "stance" zo verschrikkelijk overgewaardeerd is.
        Vroegah toen konden we nog gewoon in het nederlands praten over laag en dikke wielen, tegenwoordig is het allemaal hip engels gedoe als stance, fitment, poke, flush etc etc.

De stijl is helemaal mijn ding, het taalgebruik van sommigen krijg ik uitslag van.
        qft! :d

Comment

Ik hou wel van een beetje stance voor mn wagen. Dikke wheels met beetje poke en stretch and stuff. Gool story bro, for the real flush en fresh fitment jwz...
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

Leeuwarden, Harlingerstraatweg pak e'm beet 06:30.
            Een prachtige Le Mans blau e46 op 18 inch BBS RS's ,waarbij (volgens mij) de achter banden constant de wielkasten raakten.

Comment

Working...
            X