Announcement

Collapse
No announcement yet.

95` E Dirty Six

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by VdubMKII View Post
    Daar was het idd gelast, op een ander forum werd al gezegt dat het eruitziet of het alleen gehecht was en niet was afgelast.
    daar lijkt het wel op maar dan zou die daar ook gelekt hebben
    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • Wel erg dun allemaal... en de afwerking van de bumper uitsparing....


      Maar is het nu gefixt?

      Comment


      • De afwerking van de bumper was wel netjes maar doordat die tijdens het rijden gescheurd is is het achterste stuk omhoog gekanteld en heeft de bumper gesmolten.
        Heb hem een mail gestuurd met de foto`s

        Hallo Marc,

        Het is zeker weten gewoon afgelast, maar door het tig lassen zie je dat minder goed.

        Nu bood hij aan dat ik nog eens langskwam en dat het dan gelast werd, maar dat gaat me al met al een hoop geld kosten, volle tank benzine, dag niet werken etc.
        Of ik kon het opsturen maar dat zie ik ook niet zitten.
        Hij zou me een verbindingsstuk opsturen om het aan elkaar te maken maarja...
        Wil er zowiezo een kleine demper tussen hebben dus denk dat ik die maar gewoon bestel en door een vriend van me ertussen laat lassen, weet ik tenminste zeker dat het goed is, want als ik een uitlaat wilde die met moffen en klemmen in elkaar gebeund zat had ik dat zelf wel gedaan.
        Visit my photo page

        MWPhotography

        My sw thread
        Funfer Business

        Comment


        • Jee man... Wat een gedoe!

          Comment


          • lijkt idd alsof die er gewoon op vast gepikt is. ipv helemaal rond gelast. en lijkt het nou zo op de foto of zat je eindstuk ook al scheef? voor de rest nette coupe!

            uitlaten :zucht: hint: BBQ
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by VdubMKII View Post
              Daar was het idd gelast, op een ander forum werd al gezegt dat het eruitziet of het alleen gehecht was en niet was afgelast.
              Ik kan de foto,s niet zien helaas.

              Ben werkzaam in de metaalbranche als lasser.
              Heb van het weekend nog een downpipe gemaakt voor een maatje van me 1,8 turbo ibiza cupra. Als je langs komt las ik het wel ff voor je misschien is het dichterbij.




              Ik woon in gelderland tussen denbosch en utrecht .

              Comment


              • Originally posted by bmw_devil View Post
                lijkt idd alsof die er gewoon op vast gepikt is. ipv helemaal rond gelast. en lijkt het nou zo op de foto of zat je eindstuk ook al scheef? voor de rest nette coupe!

                uitlaten :zucht: hint: BBQ
                Bedankt, het eindstuk zat wel netjes recht eronder al lijkt het op de foto niet zo.
                Me like BBQ


                Originally posted by StevenGoss View Post
                Ik kan de foto,s niet zien helaas.

                Ben werkzaam in de metaalbranche als lasser.
                Heb van het weekend nog een downpipe gemaakt voor een maatje van me 1,8 turbo ibiza cupra. Als je langs komt las ik het wel ff voor je misschien is het dichterbij.




                Ik woon in gelderland tussen denbosch en utrecht .
                Bedankt voor het aanbod maar utrecht is ook niet echt naast de deur voor me
                Downpipe ziet er netjes uit
                Een vriend van me is ook lasser van beroep en die gaat het voor me maken.

                Gister nog contact gehad met Jelmer en het is nu netjes geregeld, ik wilde zowiezo een kleine demper ertussen hebben dus heb ik nu van Jelmer voor een hele mooie prijs een demper kunnen krijgen, hoop dat ik die voor het weekend heb dan kan die zaterdag ertussen

                Dus tot zaterdag nog maar even brullen met de beemer
                Visit my photo page

                MWPhotography

                My sw thread
                Funfer Business

                Comment


                • Ik denk dat HJ wat anders bedoeld met BBQ,toen reed ie namelijk zn uitlaat er onder vandaan

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • Klopt maar een BBQ is sws niet een slecht idee
                    sigpic

                    Comment





                    • lage auto problemen XD
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by bmw_devil View Post

                        lage auto problemen XD
                        Dit ja



                        Overigens net de demper ontvangen, hebben we zaterdag weer wat te doen
                        Visit my photo page

                        MWPhotography

                        My sw thread
                        Funfer Business

                        Comment


                        • Gister wat dingetjes gedaan aan de beemer, werd s`ochtends wakker, keek op facebook en zag allemaal berichten voorbij komen met `sneeuwpret` `driftmodus aan` etc ik denk f*ck, net nu ik de olie wil verwisselen ligt er sneeuw
                          Toch maar eronder gegaan, olie, oliefilter en de bougies vervangen.
                          Loopt beduidend mooier zo
                          Ook de subwoofer even vast gezet want die ging alle kanten op, en gister avond een paar uur buiten gespeeld

                          Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                          Visit my photo page

                          MWPhotography

                          My sw thread
                          Funfer Business

                          Comment


                          • U naughty boy!
                            #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                            Comment


                            • Afgelopen week na het werk even een Simons demper eronder gezet, nu is er weer een beetje normaal mee te rijden als je rustig doet, als je wat meer gas geeft spreekt het voor zich

                              Eindstukjes even met scotch brite geschuurd en daarna gepoetst voor wat meer glim







                              Kort filmpje in de Roertunnel
                              Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


                              en komende week AC Schnizter bumpers ophalen
                              Visit my photo page

                              MWPhotography

                              My sw thread
                              Funfer Business

                              Comment


                              • vond je het teveel geluid?
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X